Gå til innhold

Augustfest 2013 - Thebon - Black&White variations

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bilde 2: Flott himmel og fine kontraster. Symmetrien er veldig fin, flotte linjer.

Bilde 3: Flotte detaljer. Vågalt å gå så nært. Fin kunstnærisk touch over det. Jeg trodde først det var en isbit. Men ser nå hva det er. Den ser ut til å være godt brukt.

Bilde 4: Kunne nesten vært et maleri. Grei kontrast og fin komposisjon, men ikke i samme klasse som de andre bildene dine.

Lenke til kommentar

Bilde 5: Spesielt motiv! Synes glasset med vanndråpene på gjorde hele bildet.

Bilde 6: Knallfin komposisjon, kontrast, lys og dybde. Hvis ikke dette er god reklame for Olympus, så vet ikke jeg :D

Synes selv at det fikk en slags reklame effekt over seg ja, får høre om de vil kjøpe det for en mill eller to;)

Lenke til kommentar

Bilde 5: Var litt vanskelig å se. Jeg skjønte ikke helt den der.

Bilde 6: Det var flott. Fin kontrast og flott DoF. Fokus er spot on og atmosfære og komposisjon er flott. Jeg liker at det forteller noe og så må du tolke resten. Det er fin story i motivet. Bra jobba.

Lenke til kommentar

Det siste blad bildet har veldig gode toner i seg, litt mer luft under bladet hadde vært bedre. Dybdefølelsen er fin, innrammingen er glimrende i 90% av bildet. Naturbilder er vanskelig på tross av hvor enkle de er å ta. Du skal gi litt av deg selv til naturen, og forhåpentligvis få noe tilbake.

Lenke til kommentar

Det siste blad bildet har veldig gode toner i seg, litt mer luft under bladet hadde vært bedre. Dybdefølelsen er fin, innrammingen er glimrende i 90% av bildet. Naturbilder er vanskelig på tross av hvor enkle de er å ta. Du skal gi litt av deg selv til naturen, og forhåpentligvis få noe tilbake.

Var andre blad som forstyrret og stjal fokus nederst i bildet så ble desverre nødt til å kutte det der,skulle gjerne hatt litt mere rom der ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...