AnnetteM Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Flotte bilder :)!!! LIkte x-box bilde spesielt godt. Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Bilde 2: Flott himmel og fine kontraster. Symmetrien er veldig fin, flotte linjer. Bilde 3: Flotte detaljer. Vågalt å gå så nært. Fin kunstnærisk touch over det. Jeg trodde først det var en isbit. Men ser nå hva det er. Den ser ut til å være godt brukt. Bilde 4: Kunne nesten vært et maleri. Grei kontrast og fin komposisjon, men ikke i samme klasse som de andre bildene dine. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Enig med Substitute. Bilde 2 og 3 var supre. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Fine svart/hvitt-bilder her. Artig å se det klassiske Trondheim-motivet i s/h, gjorde seg godt uten farger også. Bra himmel Lenke til kommentar
Thebon Skrevet 6. august 2013 Forfatter Del Skrevet 6. august 2013 Bilde 5 Gårdagens fangst. Ville gjøre noe helt annet, og dette ble resulatet S1/250 f/8 ISO100 15mm 7D + Canon 10-22mm + Canon Speedlite 600EX-RT Lenke til kommentar
Thebon Skrevet 6. august 2013 Forfatter Del Skrevet 6. august 2013 Bilde 6 Et portrett av en 8 år gammel fotograf med sitt første kamera. 7D + Canon 60mm f2.8 Macro s1/200 f/3.2 ISO640 60mm 1 Lenke til kommentar
Geir D Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Bilde 5: Spesielt motiv! Synes glasset med vanndråpene på gjorde hele bildet. Bilde 6: Knallfin komposisjon, kontrast, lys og dybde. Hvis ikke dette er god reklame for Olympus, så vet ikke jeg Lenke til kommentar
Thebon Skrevet 6. august 2013 Forfatter Del Skrevet 6. august 2013 Bilde 5: Spesielt motiv! Synes glasset med vanndråpene på gjorde hele bildet. Bilde 6: Knallfin komposisjon, kontrast, lys og dybde. Hvis ikke dette er god reklame for Olympus, så vet ikke jeg Synes selv at det fikk en slags reklame effekt over seg ja, får høre om de vil kjøpe det for en mill eller to;) Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Bilde 6 få meg til å savne 7D med 60mm. Lenke til kommentar
Thebon Skrevet 6. august 2013 Forfatter Del Skrevet 6. august 2013 Bilde 6 få meg til å savne 7D med 60mm. Flott kombo ja, 60mm står nesten alltid på kameraet med mindre jeg trenger vidvinkel. Veldig fin til portretter (og macro), litt treg fokus med det er overlevbart. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Mange gode bilder i din tråd! Liker spesielt 1. aug (fine detaljer, teksturer og gråtoner), 3. aug (flott og dramatisk bilde av de "turistiske" bryggene) og bilde 6. Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Bilde 5: Var litt vanskelig å se. Jeg skjønte ikke helt den der. Bilde 6: Det var flott. Fin kontrast og flott DoF. Fokus er spot on og atmosfære og komposisjon er flott. Jeg liker at det forteller noe og så må du tolke resten. Det er fin story i motivet. Bra jobba. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Bilde 6, god formidling av Olympus-aspiranten... Lenke til kommentar
Thebon Skrevet 7. august 2013 Forfatter Del Skrevet 7. august 2013 Bilde 7 Ble en tur i skogen og kom over dette stilige bladet. 7D + Canon 60mm f2.8 Macro s1/132 f/8 ISO800 60mm Lenke til kommentar
DasMeister Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Det siste blad bildet har veldig gode toner i seg, litt mer luft under bladet hadde vært bedre. Dybdefølelsen er fin, innrammingen er glimrende i 90% av bildet. Naturbilder er vanskelig på tross av hvor enkle de er å ta. Du skal gi litt av deg selv til naturen, og forhåpentligvis få noe tilbake. Lenke til kommentar
Thebon Skrevet 7. august 2013 Forfatter Del Skrevet 7. august 2013 Det siste blad bildet har veldig gode toner i seg, litt mer luft under bladet hadde vært bedre. Dybdefølelsen er fin, innrammingen er glimrende i 90% av bildet. Naturbilder er vanskelig på tross av hvor enkle de er å ta. Du skal gi litt av deg selv til naturen, og forhåpentligvis få noe tilbake. Var andre blad som forstyrret og stjal fokus nederst i bildet så ble desverre nødt til å kutte det der,skulle gjerne hatt litt mere rom der ja. Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Veldig flott bilde fra Trondheim. Det gjorde seg godt i svarthvitt med de skyene! Artig med makrobilder av fjernkontroller og sånt. Har hatt en tendens til å ligge på sofaen og drive med det selv. Bra bilder. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Jeg likte også 3.august, det av den elva. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Fine toner og teksturer i bladet! Hadde som sagt värt enda bedre med mer luft under, men jeg liker det som det er også. Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Jeg likte godt det bladet. Fin komposisjon. Flott utsnitt og den gjorde seg virkelig i BW. Flott fokus og herlig bokeh. Godt eksponert også. Mange flotte detaljer i bladet. Veldig bra på alle måter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå