5 d II Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Tre på trammen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Egil Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Spennende lyssetting og fargevalg. For meg etterlater bildet spørsmål om hva motivet er ment å illustrere, litt eventyraktig. Liker det svært godt, men tror at fjerning av hunden oppe til venstre hadde gjort det bedre. Lenke til kommentar
5 d II Skrevet 31. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2013 Takk for kritikk. Motivet er ikke oppsatt med noen mening for øyet. Det er et øyeblikksbilde idet følget har satt seg på trammen for å ta seg en hyggelig hvil etter dagsturen. Under etterarbeidet fant jeg ut at lyset på ansiktet og hundene kom best fram uten farger. Hunden i bakgrunnen har vært under vurdering, men det er den hunde i forgrunnen retter oppmerksomheten, Det gjør forsåvidt hovedfiguren óg. Dessuten er han så gammel nå at jeg ikke har hjerte til å utelukke han! Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Fint motiv og fint lys!! Samt koselig øyeblikk du foreviget! Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Synes det er flott med den gamle bikkja i bakgrunnen. Den æljbikkja ser ut til å være oppspilt og leken, mens den gamle ser ut til å gi faen og bare nyte livet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg