Gå til innhold

Spørsmål om privatisteksamen våren 2014?

130_dB

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann!

Jeg har tatt et rikelig knippe privatisteksamener i løpet av min tid, og kan dele litt:

I løpet av de siste to-tre års vårsemestre har mine skriftlige eksamenene avholdt fra midten av april frem til slutten av mai. Dette får du i et skriv i god tid på forhånd. Om du skal ta mange, kan det hende at disse vil ligge tett.

Mine muntlige eksamener har alltid blitt holdt litt (1-3 uker) før de skriftlige eksamenene.

På muntlig eksamen får du karakter med en gang, skrivet i posten kan vel ta to-tre uker på det verste, og ved skriftlige eksamener har det gått litt lenger for min del. Du får iallefall karakterene i tide til å sende dem til feks Samordna Opptak eller skole i tide til høstsemesteret.

Håper dette hjalp litt! :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Vær oppmerksom på at du allerede til høsten kan melde deg opp som privatist for høsten 2013. Oppmeldingen til disse begynner på privatistweb allerede i midten av neste måned. Dersom du har mange eksamener å ta, så kan det være en fordel å fordele disse over to perioder. Tok meg selv vann over hode og meldte meg opp i 4 eksamener. Disse lå svært tett og resultatet på de to siste ble der etter.

Satser på 2 til høsten og 2 til våren nå fram mot neste høgskoleopptak :)

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Jeg slenger meg på denne tråden, selv om det er litt på siden. Men, jeg skal ha fire privatisteksamener nå til våren og nå som jeg skulle i gang med et av fagene oppdaget jeg at det kom ny læreplan høsten 2013. Finner ingen tråder for nettopp dette, bare tråder knyttet opp til de gamle læreplansmålene. Er det noen som hadde engelsk vg1 muntlig høsten 2013 som kan fortelle litt om eksamen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...