Gå til innhold

Internettkafeer I Bergen?

Kiiips

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Såvidt jeg kommer på har vi vel ikke rene internettkaféer lenger, men mange steder tilbyr gratis internett lell! Logehaven, Augustin, biblioteket (fint sted, etterhvert!), Kvarteret, SiB-kaféene, Hectors Hybel (mer brun pub enn kafé, tho) - og så linker jeg til denne lille listen som dekker resten av de jeg vet om på stående fot: http://www.oregano.no/restauranter/bergen/?fac=24

Håper det hjalp litt!

Lenke til kommentar

Har tolket det slik at internettkafeer er for samfunn der gjennomsnittlig inntekt er såpass lav at det å gå til innkjøp av egen datamaskin og internett er en altfor stor utgift. I storbyer opprettes det ikke lokaler så romfolket kan en gang i året sitte på en data.

Lenke til kommentar

Internettkaféene i Bergen forsvant vel sakte, men sikkert når flere og flere fikk smarttelefoner i kombinasjon med at flere og flere steder tilbyr gratis WiFi. Men hvis du skulle mangle eget utstyr, så har iallefall DC Donut Company tablets (ipads?) på sine utsalgssteder, antar de også har Internettaksess, men tror ikke de selger kun det, du må nok kjøpe noen donuts for å legitimt sitte der time ut og time inn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...