Kiiips Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Hei! Hvilke internettkafeer finnes I Bergen?` Lenke til kommentar
S0L Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Såvidt jeg kommer på har vi vel ikke rene internettkaféer lenger, men mange steder tilbyr gratis internett lell! Logehaven, Augustin, biblioteket (fint sted, etterhvert!), Kvarteret, SiB-kaféene, Hectors Hybel (mer brun pub enn kafé, tho) - og så linker jeg til denne lille listen som dekker resten av de jeg vet om på stående fot: http://www.oregano.no/restauranter/bergen/?fac=24 Håper det hjalp litt! Lenke til kommentar
HeatedCoffee Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Trodde nesten internettkaféer var dødd ut når vi har trådløst nett. 1 Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Har tolket det slik at internettkafeer er for samfunn der gjennomsnittlig inntekt er såpass lav at det å gå til innkjøp av egen datamaskin og internett er en altfor stor utgift. I storbyer opprettes det ikke lokaler så romfolket kan en gang i året sitte på en data. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Det finnes mange steder med gratis wifi, men du må nok ta med din egen maskin. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Kommer snart Starbucks og! Internett ahoy. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Internettkaféene i Bergen forsvant vel sakte, men sikkert når flere og flere fikk smarttelefoner i kombinasjon med at flere og flere steder tilbyr gratis WiFi. Men hvis du skulle mangle eget utstyr, så har iallefall DC Donut Company tablets (ipads?) på sine utsalgssteder, antar de også har Internettaksess, men tror ikke de selger kun det, du må nok kjøpe noen donuts for å legitimt sitte der time ut og time inn. Lenke til kommentar
Tåkesaft Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Jeg er ganske sikker på at man kan låne PC med internett på biblioteket. Lenke til kommentar
HeatedCoffee Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Hvis du orker eimen av gammelt papir. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå