Sitrus12 Skrevet 31. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2013 Hei:) Viss man mister hår med rot eller hvit klump i enden, vill det komme tilbake? Lenke til kommentar
Livdus Skrevet 6. august 2013 Rapporter Del Skrevet 6. august 2013 Vil nok vokse tilbake Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. august 2013 Rapporter Del Skrevet 7. august 2013 Mister ved at det faller ut eller at det blir dratt ut? Lenke til kommentar
OPL Skrevet 7. august 2013 Rapporter Del Skrevet 7. august 2013 Det her lurer jeg også på, når jeg drar henda forsiktig gjennom håret så sitter jeg igjen med 1-3 hårstrå noen med en hvit klump i enden Lenke til kommentar
DeathByDigital Skrevet 7. august 2013 Rapporter Del Skrevet 7. august 2013 Det er helt normalt å miste minst 100stk hårstrå om dagen. On the average there are over one hundred thousand strands of hair on a young adult. Blondes average about 140,000 strands, brunettes average 108,000 and redheads average 90,000. Hair grows at a rate of about 150mm a year and each individual hair lasts for two to six years before it falls out, the follicle has a rest for a while, while another takes its place. Hair grows quickest in young adult women aged between sixteen and twenty-four (who are often then at the height of their possible reproductive capacity) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå