B.Jarne Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Hei! Har lastet ned og prøvd og installere Trainer til GTA iv. (Gta iv er kjøpt fra Steam hvis det har noe å si.) Problemet er at det ikke funker. Jeg har både Trainer.asi og trainer.ini og dsound.dll i GTA iv main directory. Gta iv funker men moden funker ikke i seg selv. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Nyph Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Får du noe error feil? Hvis det er tilfellet har du prøvd å google feilen? Eventuelt sjekk forumet til moden. Lenke til kommentar
B.Jarne Skrevet 31. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2013 Får du noe error feil? Hvis det er tilfellet har du prøvd å google feilen? Eventuelt sjekk forumet til moden. Ingen error. Som sagt så funker GTA iv helt fint. Jeg spiller også offline. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 (endret) Det er denne du har lastet ned? Er det kun GTA IV du har og ikke EFLC du har? Hva heter mappen du har pakket ut filene dine i? Jeg har EFLC og pakket ut filene i den mappen X:\Steam\steamapps\common\Grand Theft Auto IV Episodes from Liberty City\EFLC Endret 31. juli 2013 av -Léon- Lenke til kommentar
B.Jarne Skrevet 1. august 2013 Forfatter Del Skrevet 1. august 2013 Kanskje. Er dette den samme? http://www.gta4-mods.com/script/simple-trainer-version-65-f2115 Lenke til kommentar
B.Jarne Skrevet 1. august 2013 Forfatter Del Skrevet 1. august 2013 Funker nå, endret noe i Trainer.ini Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå