LonelyMan Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Skal det utgis som fri software eller planlegger dere å selge? Lenke til kommentar
Svetoma Skrevet 6. august 2013 Forfatter Del Skrevet 6. august 2013 Skal det utgis som fri software eller planlegger dere å selge? Det skal selges for ca 70-80kr. Men alphaen blir tilgjenelig gratis her på forumet Lenke til kommentar
LonelyMan Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Der er penger å tjene, definitivt (bare konseptet er "addictive" enough) Lenke til kommentar
Svetoma Skrevet 6. august 2013 Forfatter Del Skrevet 6. august 2013 Der er penger å tjene, definitivt (bare konseptet er "addictive" enough) Håper det! Lenke til kommentar
LonelyMan Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 (endret) Denne tråden begynner å vekke mye interesse, antall downloads på pdf'en din og antall besøkende du ser nedenfor. Begynner å bli fyr her, kanskje de bare er mest nysgjerrig, men noen har sikkert mange ideer som de har lyst å lufte. (God natt forresten:)) Endret 6. august 2013 av LonelyMan Lenke til kommentar
Svetoma Skrevet 7. august 2013 Forfatter Del Skrevet 7. august 2013 Denne tråden begynner å vekke mye interesse, antall downloads på pdf'en din og antall besøkende du ser nedenfor. Begynner å bli fyr her, kanskje de bare er mest nysgjerrig, men noen har sikkert mange ideer som de har lyst å lufte. (God natt forresten:)) Tror du å legge det ut på Steam Greenlight er en god idé? Lenke til kommentar
LonelyMan Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 (endret) Ideer er for spekulanter, Steam er for analytikere. (Du må bare se på historikken til steam og vurdere) Gleder meg til å teste en kjørbar versjon av første level. Et slikt spill skal ikke ta så altfor lang tid å lage, bare noen dager å få spillet kjørbart. Skal vi si at første level er spillbart den 15. August? Så avventer jeg en test utgave. Popcorn vil være innhandlet den 14 August. Da skal spillmotoren være istand til å: 1. Tegne tiles 2. Tegne spritene (eventuelt 3d objekter, om sprites ikke skal brukes) 3. Grafikk for de tre karakterene bør være representert (ikke nødvendigvis perfekt) 4. Grunnleggende mekanikk for å gå venstre,høyre,opp,ned samt. hoppe 5. Et simpelt level, detaljene er uviktig, bare den har et eller annet i det Resten er uviktig for nå. Om datoen er upassende, så sett en annen dato inn. Klokken tikker! (Assistanse, tips, merknader og bistand er alltid tilgjengelig i tråden her) Endret 7. august 2013 av LonelyMan Lenke til kommentar
Svetoma Skrevet 8. august 2013 Forfatter Del Skrevet 8. august 2013 Ideer er for spekulanter, Steam er for analytikere. (Du må bare se på historikken til steam og vurdere) Gleder meg til å teste en kjørbar versjon av første level. Et slikt spill skal ikke ta så altfor lang tid å lage, bare noen dager å få spillet kjørbart. Skal vi si at første level er spillbart den 15. August? Så avventer jeg en test utgave. Popcorn vil være innhandlet den 14 August. Da skal spillmotoren være istand til å: 1. Tegne tiles 2. Tegne spritene (eventuelt 3d objekter, om sprites ikke skal brukes) 3. Grafikk for de tre karakterene bør være representert (ikke nødvendigvis perfekt) 4. Grunnleggende mekanikk for å gå venstre,høyre,opp,ned samt. hoppe 5. Et simpelt level, detaljene er uviktig, bare den har et eller annet i det Resten er uviktig for nå. Om datoen er upassende, så sett en annen dato inn. Klokken tikker! (Assistanse, tips, merknader og bistand er alltid tilgjengelig i tråden her) Vi skal gjøre vårt aller beste for å få den ferdig den 15.august. Vi kan ikke love 100%, men vi skal gjøre alt vi kan for å få det klart til da. Jeg har trossalt allerede tegnet sprites til hopping og gange. Det vi mangler er spillet selv og level design. Men ellers også lyd, men det kommer senere Gled dere, rundt den 15.august kommer den første spillbare prøven av Team Useless! Håper på det beste! - Markus/Svetoma & Co Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Hva har dere valgt av biblioteker eller spillmotor for dette? Lenke til kommentar
Svetoma Skrevet 8. august 2013 Forfatter Del Skrevet 8. august 2013 Hva har dere valgt av biblioteker eller spillmotor for dette? LWJGL og Slick. Lenke til kommentar
Svetoma Skrevet 31. august 2013 Forfatter Del Skrevet 31. august 2013 (endret) Ideer er for spekulanter, Steam er for analytikere. (Du må bare se på historikken til steam og vurdere) Gleder meg til å teste en kjørbar versjon av første level. Et slikt spill skal ikke ta så altfor lang tid å lage, bare noen dager å få spillet kjørbart. Skal vi si at første level er spillbart den 15. August? Så avventer jeg en test utgave. Popcorn vil være innhandlet den 14 August. Da skal spillmotoren være istand til å: 1. Tegne tiles 2. Tegne spritene (eventuelt 3d objekter, om sprites ikke skal brukes) 3. Grafikk for de tre karakterene bør være representert (ikke nødvendigvis perfekt) 4. Grunnleggende mekanikk for å gå venstre,høyre,opp,ned samt. hoppe 5. Et simpelt level, detaljene er uviktig, bare den har et eller annet i det Resten er uviktig for nå. Om datoen er upassende, så sett en annen dato inn. Klokken tikker! (Assistanse, tips, merknader og bistand er alltid tilgjengelig i tråden her) Ok, for å gjøre de som leser dette inlegget oppdatert, så er vi kommet godt i gang med innhold i spillet. Story, font(skrift), meny, vindu, animasjoner og mm. Men vi trenger deres hjelp på forumet til å finne en passende logo for skrivebordsikon og varemerke. Håper alle som leser dette kan bidra. Er det noe dere lurer på, spør oss her på diskusjon eller send oss en mail på [email protected] PS: Vi tar gjerne i mot små donasjoner, det ville gjort oss kjempeglad! Paypal konto til gruppa kommer snart Gled dere, dette blir det største som har skjedd oss. -Svetoma/Markus&Co Endret 31. august 2013 av Svetoma Lenke til kommentar
LonelyMan Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Gratulerer med fremgang Lenke til kommentar
Svetoma Skrevet 1. september 2013 Forfatter Del Skrevet 1. september 2013 Gratulerer med fremgang Tusen takk! Neste er gameplay og musikk som gjenstår. Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Har det kommet noen spillbar prøve av dette spillet? Synes jeg leste at det skulle komme 15aug Lenke til kommentar
Svetoma Skrevet 2. september 2013 Forfatter Del Skrevet 2. september 2013 Har det kommet noen spillbar prøve av dette spillet? Synes jeg leste at det skulle komme 15aug Nå mangler vi level og musikk, så er det klart! Bare å holde spenningen inne i kroppen til demoen er klar. Er det noen som har tenkt å kjøpe spillet om det er bra? Lenke til kommentar
Svetoma Skrevet 2. september 2013 Forfatter Del Skrevet 2. september 2013 (endret) Update 0.0.1 Liste over ting som er på plass i Team Useless Demo: Hovedmeny med Play, Options og Exit Instillnger(Options) med FullScreen eller Windowed mode(1280*720) Spillmeny(Play) med hittil ingenting utenom back-knapp til å komme til hovedmenyen. Bilde av Harden, Liquidy og Bouncy Kommer snart:Musikk til meny og spill Mute knapp og play knapp til Musikk Level (1-5) Mangler:Sprites til figurene(Kan noen av dere hjelpe?) Tiles til level Xbox 360 controller støtte Om det er noe det ønsker å vite, bare spørr i vei! - Svetoma/Markus Endret 2. september 2013 av Svetoma Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Om spillet er bra støtter jeg, det dere skal ha for spillet er ikke store greiene, og konseptet er morsomt. Lenke til kommentar
Svetoma Skrevet 2. september 2013 Forfatter Del Skrevet 2. september 2013 Om spillet er bra støtter jeg, det dere skal ha for spillet er ikke store greiene, og konseptet er morsomt. Kan ikke få takket mer Forresten ligger spillprisen på 10 $ = 60 kr. Føler det er en god nok pris for meg Lenke til kommentar
LonelyMan Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Som det ble sagt over, godt mulig jeg støtter. Men om spillet blir bra så vil du tjene penger andre plasser uansett. Hvordan går det med det tekniske i spillet, er det spillbart? Lenke til kommentar
Svetoma Skrevet 5. september 2013 Forfatter Del Skrevet 5. september 2013 Som det ble sagt over, godt mulig jeg støtter. Men om spillet blir bra så vil du tjene penger andre plasser uansett. Hvordan går det med det tekniske i spillet, er det spillbart? Ja og nei. Bevegelse og level er inne, nå mangler kollisjon, musikk, kontrollerstøtte og bytte mekanismen. Menyene har en liten animasjon når du klikker på de og hittil ingen musikk. Kjøper kontroller i Polen på klasseturen jeg. Svetoma/Markus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå