Gå til innhold

Utviklere til Java-spillprosjekt søkes!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne tråden begynner å vekke mye interesse, antall downloads på pdf'en din og antall besøkende du ser nedenfor. Begynner å bli fyr her, kanskje de bare er mest nysgjerrig, men noen har sikkert mange ideer som de har lyst å lufte. (God natt forresten:))

Endret av LonelyMan
Lenke til kommentar

Denne tråden begynner å vekke mye interesse, antall downloads på pdf'en din og antall besøkende du ser nedenfor. Begynner å bli fyr her, kanskje de bare er mest nysgjerrig, men noen har sikkert mange ideer som de har lyst å lufte. (God natt forresten:))

Tror du å legge det ut på Steam Greenlight er en god idé?
Lenke til kommentar

Ideer er for spekulanter, Steam er for analytikere. :) (Du må bare se på historikken til steam og vurdere)

Gleder meg til å teste en kjørbar versjon av første level. Et slikt spill skal ikke ta så altfor lang tid å lage, bare noen dager å få spillet kjørbart. Skal vi si at første level er spillbart den 15. August? Så avventer jeg en test utgave. Popcorn vil være innhandlet den 14 August.

Da skal spillmotoren være istand til å:

1. Tegne tiles

2. Tegne spritene (eventuelt 3d objekter, om sprites ikke skal brukes)

3. Grafikk for de tre karakterene bør være representert (ikke nødvendigvis perfekt)

4. Grunnleggende mekanikk for å gå venstre,høyre,opp,ned samt. hoppe

5. Et simpelt level, detaljene er uviktig, bare den har et eller annet i det

Resten er uviktig for nå.

Om datoen er upassende, så sett en annen dato inn. Klokken tikker!

(Assistanse, tips, merknader og bistand er alltid tilgjengelig i tråden her)

Endret av LonelyMan
Lenke til kommentar

Ideer er for spekulanter, Steam er for analytikere. :) (Du må bare se på historikken til steam og vurdere)

Gleder meg til å teste en kjørbar versjon av første level. Et slikt spill skal ikke ta så altfor lang tid å lage, bare noen dager å få spillet kjørbart. Skal vi si at første level er spillbart den 15. August? Så avventer jeg en test utgave. Popcorn vil være innhandlet den 14 August.

1. Tegne tiles

3. Grafikk for de tre karakterene bør være representert (ikke nødvendigvis perfekt)

Vi skal gjøre vårt aller beste for å få den ferdig den 15.august. Vi kan ikke love 100%, men vi skal gjøre alt vi kan for å få det klart til da. Jeg har trossalt allerede tegnet sprites til hopping og gange. Det vi mangler er spillet selv og level design. Men ellers også lyd, men det kommer senere ;) Gled dere, rundt den 15.august kommer den første spillbare prøven av Team Useless! Håper på det beste!

- Markus/Svetoma & Co

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Ideer er for spekulanter, Steam er for analytikere. smile.png (Du må bare se på historikken til steam og vurdere)

1. Tegne tiles

Ok, for å gjøre de som leser dette inlegget oppdatert, så er vi kommet godt i gang med innhold i spillet. Story, font(skrift), meny, vindu, animasjoner og mm. Men vi trenger deres hjelp på forumet til å finne en passende logo for skrivebordsikon og varemerke. Håper alle som leser dette kan bidra. Er det noe dere lurer på, spør oss her på diskusjon eller send oss en mail på [email protected]

PS: Vi tar gjerne i mot små donasjoner, det ville gjort oss kjempeglad! Paypal konto til gruppa kommer snart :)

Gled dere, dette blir det største som har skjedd oss.

-Svetoma/Markus&Co

Endret av Svetoma
Lenke til kommentar

Har det kommet noen spillbar prøve av dette spillet? Synes jeg leste at det skulle komme 15aug :)

Nå mangler vi level og musikk, så er det klart! Bare å holde spenningen inne i kroppen til demoen er klar. Er det noen som har tenkt å kjøpe spillet om det er bra?

Lenke til kommentar

Update 0.0.1

Liste over ting som er på plass i Team Useless Demo:

• Hovedmeny med Play, Options og Exit
  • Instillnger(Options) med FullScreen eller Windowed mode(1280*720)
  • Spillmeny(Play) med hittil ingenting utenom back-knapp til å komme til hovedmenyen.
  • Bilde av Harden, Liquidy og Bouncy
Kommer snart:
  • Musikk til meny og spill
  • Mute knapp og play knapp til Musikk
  • Level (1-5)
Mangler:
  • Sprites til figurene(Kan noen av dere hjelpe?)
  • Tiles til level
  • Xbox 360 controller støtte

Om det er noe det ønsker å vite, bare spørr i vei!

- Svetoma/Markus

Endret av Svetoma
Lenke til kommentar

Som det ble sagt over, godt mulig jeg støtter. Men om spillet blir bra så vil du tjene penger andre plasser uansett. Hvordan går det med det tekniske i spillet, er det spillbart? :)

Ja og nei. Bevegelse og level er inne, nå mangler kollisjon, musikk, kontrollerstøtte og bytte mekanismen. Menyene har en liten animasjon når du klikker på de og hittil ingen musikk. Kjøper kontroller i Polen på klasseturen jeg.

Svetoma/Markus

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...