WeirdFace Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Hvor mye koster det egentlig å eie en bil ? Hvor mye krever staten å bil-avgifter og lignende?? Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Årsavgift er vel 3000 ish Forsikring varierer også, jeg har 6000,- Men det som koster er å drifte bilen, bensin, kjøp av selve bilen, vedlikehold. Regner med at jeg bruker kanskje 40.000 i år da jeg har litt småplukk. Hvis du bor i et område med bommer kommer dette også, parkering, osvosvosv. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Hvor langt er et tau? De viktigste faktorene når man tenker biløkonomi er: Bilens pris Forsikring Årsavgift Drivstoff Bompenger/parkeringsplass Servicekostnader Verditap og slitasje må du også ha i regnestykket ditt. 1 Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Mye haha. Hvis du bor i Oslo og har bil så har du parkering og bompenger. De suger penger ut av deg som en thai hore på en bra fredag.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå