toreae Skrevet 10. oktober Del Skrevet 10. oktober Leo_ skrev (3 timer siden): toreae skrev (13 timer siden): Jeg kjøpte dette: https://www.aliexpress.com/item/1005007055722564.html 4K. Det var dog kun 1080P. Men jeg er fornøyd med det, med tanke på pris. Men ikke regn med å lese av bilskilt i mørke, eller andre vanskelige lysforhold. Har du lasta opp klipp på youtube fra dette kameraet? Har vært så nysgjerrig på hvordan det faktisk ser ut, både i godt og dårlig lys. Det ble noen bilder i stede. Disse er klipt nede. Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 10. oktober Del Skrevet 10. oktober Leo_ skrev (8 timer siden): Jeg har DOD kameraer i alle bilene mine, DOD har brukt Sony bildebrikke som fungerer veldig bra ved dårlig lys. Som mange andre tåler de ikke så godt å ligge ubrukt over lang tid (flere mnd) da kan batteriet ta kveld. Jeg har skiftet batteri på noen kamera som har lagt ubrukt lenge. Første DOD-kameraet jeg kjøpte for 9 år siden og har brukt mest har ikke vært skiftet batteri på enda, men merka her om dagen at batteriet trolig synger på siste verset Ja får prøve DOD kamra da takk for tipset 😀😀 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå