Merko Skrevet 14. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2016 Vi glemte å montere den ferrittgreia rundt kabelen på Thinkware 770. Har det noen betydning? Bare nappe ut usb kabelen bak så sette den på igjen det. ingen problem 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 15. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2016 (endret) Satt på CPL på mitt DR500GW i går: Endret 15. november 2016 av TMB Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 15. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2016 Mye mindre refleksjoner i frontruta. Det ville sikkert blitt ennå større forskjell i sollys. Etter solnedgang lønner det seg å ta av fordi det mer enn dobler bildestøyen, noe som kan bli et problem når det er mørkt ute. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 16. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2016 Tja. Sett flere klipp med CPL filteret på uten at det har blitt noe særlig dårligere på kveldstid. En grad mørkere kanskje, men ikke noe voldsom bildestøy etter hva jeg har fått med meg. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 18. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2016 Jeg lurer på om dashcams i fremtiden vil komme med en form for styreboks hvor man kan koble inn signaler fra f.eks. blinklys slik at det logges om man brukte blinklys før en smell etc. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 18. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2016 Det skal nok de nyeste bilene klare allerede, men det blir ikke gjort før det bli påbudt (altså ikke via dashcam, men i programmet til bilen) Lenke til kommentar
joka Skrevet 18. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2016 (endret) Jeg lurer på om dashcams i fremtiden vil komme med en form for styreboks hvor man kan koble inn signaler fra f.eks. blinklys slik at det logges om man brukte blinklys før en smell etc. dette finnes allerede.. Lukas OBD dings.. men vil tro at denne kun funker på Lukas sine dashcam? http://shop.lukasdirect.com/lk-750 Endret 18. oktober 2016 av joka Lenke til kommentar
TMB Skrevet 18. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2016 Hah! Var akkurat sånn jeg mente Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 18. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2016 Tok inn minnekortet fra en Thinkware 770 og det ser ut til at 128 GB ikke går i den. (I alle fall ikke det jeg har..) Det viser 87.4 GB brukt og 31.6 GB ledig. Men, siste innspilling på kortet er 2 dager gammelt, og jeg har kjørt bil i hele dag. En annen ting jeg lurer på er at i Androidappen vises klippene med AM/PM-tid, mens de er med 24 t ellers. Noe løsning på det? (Nå oppgrader jeg cammen nå, så mulig det er gjort noe med det da) Lenke til kommentar
Merko Skrevet 19. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2016 Har du formatert SD kortet som FAT32? Jeg tror du må gjøre det for at du skal kunne utnytte all plassen. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 19. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2016 Lurer på om det ikke var i exFat så vidt jeg husker. Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 28. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2016 Kjøpte et Nextbase d402G på Oslo motorshow i dag, og kjørte en liten tur for å prøve det. Standard instillinger med +1 brightness. Det bygger litt nedover på ruta, fordi jeg ikke får satt det midt på bak speilet ( innebygget lane dep. cam, regnsensor osv.). Blir nok en form for modifisering for å skjule det mer. resultatet: Ikke hundre prosent fornøyd, men det gjør virkelig jobben. Blir ganske blurry så snart det blir litt fart, og under gatelykter blir det en del refleksjon fra dashbordet.. 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 31. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2016 (endret) Da har jeg fått installert F770 i bilen min. For de som er interessert la jeg ut noen bilder her. Her er et testklipp med CPL montert både foran og bak. Må si jeg trodde videokvaliteten skulle være bedre, men er virkelig blown away over hvor raskt det går å streame og overføre klipp via appen i forhold til BlackVue! https://www.youtube.com/watch?v=bGZoPvnCCg0 Endret 1. november 2016 av TMB Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 31. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2016 Hvilke merker dashcam er relevant nå? Er DOD LS460w noe bra? Lenke til kommentar
BIGG Skrevet 1. november 2016 Rapporter Del Skrevet 1. november 2016 Hvilke merker dashcam er relevant nå? Er DOD LS460w noe bra? Helt greit kamera til OK pris. Det finnes sikkert bedre der ute, men det gjør jobben! Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 1. november 2016 Rapporter Del Skrevet 1. november 2016 (endret) DOD sin styrke er kvalitet på bilde ved dårlig lys. Alle kamera fungerer bra ved mye lys, men når det blir mørkt er det DOD viser hvor du legger pengene. Jeg lagde en testvideo her: Edit: Har du dårlig tid - Hopp til 2.40, derfra og ut får du den raskeste og mest synlige sammenlikningen. Endret 15. november 2016 av Leo_ Lenke til kommentar
Sjulimann Skrevet 15. november 2016 Rapporter Del Skrevet 15. november 2016 Da har jeg fått installert F770 i bilen min. For de som er interessert la jeg ut noen bilder her. Har plutselig blitt interessert i F770 nå. Så i worklog-tråden din at det er 2 ledninger, en for alltid strøm og en for strøm når tenning er på, slik at den forstår når den skal gå i parkeringsmodus. Er det noe opplegg innebygget så den ikke skal tappe ut bilbatteriet helt når den er i parkeringsmodus? Og de 2 ledningene du koplet i sikringskapet, fulgte de med i tillegg til sigarettuttak-pluggen? Disse: Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 15. november 2016 Rapporter Del Skrevet 15. november 2016 Tror DOD'ene er bedre ved dårlig lys. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 15. november 2016 Rapporter Del Skrevet 15. november 2016 Tror DOD'ene er bedre ved dårlig lys. Jeg har DOD og begge de i filmen. DOD er mitt sistevalg. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå