Dubious Skrevet 2. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2016 Visste ikke at sånt gikk an, men takk for tipset Skal se på saken og få montert i løpet av måneden Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2016 (endret) Da har jeg mottatt F770 2CH med hardwire kit fra Bilkomponenter.no og er klar til å installere når nye privatbilen kommer om (forhåpentligvis) noen dager. Koblet det opp inne på en 12V trafo og er veldig imponert over kvaliteten og mobilappen. Streamer klippene 90% raskere enn BlackVue... Jeg gikk på en smell og bestilte meg enda et F770 (kun front) fra clove.co.uk, kun 1900,- NOK med hardwire kit. Blir vel ca. 2500,- med moms og fortollingsgebyr. Også CPL til ca. 340,- da. Har planer om å putte dette i arbeidsbilen med DR500GW-HD bakover, da kvaliteten på dette har begynt å bli litt grøtete den siste tiden Deilig å fornye seg litt Dubious, den 02 Okt 2016 - 11:46, sa:Visste ikke at sånt gikk an, men takk for tipsetSkal se på saken og få montert i løpet av måneden Jeg har planer om å lage en "worklog" av min installasjon, hvor jeg går igjennom hvordan man kobler dette sammen. Kommer i løpet av oktober mest sannsynlig. Så da kan du bruke den hvis du behøver. Blir da for Thinkware men det er de samme 3 kablene man kobler til på Power Magic Pro Endret 10. oktober 2016 av TMB Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 9. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2016 Jeg skal til min bilstereospesialist (som og monterte mitt forrige dashcam) til tirsdag for montering av 770. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 11. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2016 (endret) Montert 770 i dag. Der den passet best, ble det utrolig trangt/vanskelig å få ut minnekortet. Er det mulig å bore et hull i minnekortet for å dra en tråd igjennom så jeg kan få dratt kortet ut? Evt lime noe på kortet som jeg kan få tak i. Endret 11. oktober 2016 av nor50 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 11. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2016 Ville nok satset på å lime noe i enden ja. Minnekort består av et kretskort så å bore der, da går det skeis. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 11. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2016 Ville nok satset på å lime noe i enden ja. Minnekort består av et kretskort så å bore der, da går det skeis. Ja er klar over det, men vet ikke om det er "heldekkende"... Lenke til kommentar
Merko Skrevet 11. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2016 Ville nok satset på å lime noe i enden ja. Minnekort består av et kretskort så å bore der, da går det skeis. Ja er klar over det, men vet ikke om det er "heldekkende"... Er muligens noe helt på slutten der hvor det er en litt tykkere kant.. men du må jo ha et ekstremt tynt bår for at det skal fungere. Skal du ta ut minnekortet så ofte da? F770 kameraet er jo festet på et annet feste som er festet til vinduet. er det ikke da enklere å bare ta av kameraet fra festet? Du skyver jo bare kameraet til en av sidene for at det skal løsne. Mye enklere imo Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 11. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2016 Jeg prøver å sette i et 128 GB kort i morgen. Tar og med et 64 GB i bilen. Siden dette utstyret slutter å filme når man overføre filer, velger jeg å bytte kort når det skjer noe som jeg vil spare på. Lenke til kommentar
BerHar Skrevet 12. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2016 Skal bruke det til å dokumentere tilstand/hendelser på kommunale veger. Jobber som oppsynsmann og har behov for dokumentasjon med video i enkelte situasjoner. Video seier mer en et stillbilde enkelte ganger. Det er vel også slik at du får det du betaler for, men om du kjøper det dyreste så er det no mannen som bruker det som avgjør om det er vellykket. Er det andre som har brukt det til det same. Vegvesen, Mesta o.l. Lenke til kommentar
Sjulimann Skrevet 12. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2016 Nå har jeg bare erfaring med Blackvue`en min. Der kan det ofte være kronglete å finne frem riktig klipp, spesielt siden jeg kun laster ned klipp fra kamera via wifi over til telefonen, men så lenge jeg vet ca tidspunkt hendelsen skjedde så går det stort sett lett. Men om du ofte fanger opp hendelser du må ta vare på, så finnes det vel kameraer som har en knapp du kan trykke på for å "merke" filen på minnekortet, slik at man lettere finner frem til det senere. En slik funksjon burde Blackvue hatt... Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 12. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2016 Nå har jeg bare erfaring med Blackvue`en min. Der kan det ofte være kronglete å finne frem riktig klipp, spesielt siden jeg kun laster ned klipp fra kamera via wifi over til telefonen, men så lenge jeg vet ca tidspunkt hendelsen skjedde så går det stort sett lett. Men om du ofte fanger opp hendelser du må ta vare på, så finnes det vel kameraer som har en knapp du kan trykke på for å "merke" filen på minnekortet, slik at man lettere finner frem til det senere. En slik funksjon burde Blackvue hatt... Bare gi et knipps på kamera når det skjer noe så er klippet merket... Lenke til kommentar
Merko Skrevet 13. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2016 ThinkWare F770 har en "manuel" rekord-knapp. slik at om det er noe du vil ha opptak av, trykker man inn denne, så starter den ny innspilling og legger denne i en egen mappe slik at man veldig enkelt finner frem til den igjen på PC eller via Appen på telefonen. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 14. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2016 :Merko, hvor mange sekunder, før du trykker record-knappen, kommer med? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 14. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2016 :Merko, hvor mange sekunder, før du trykker record-knappen, kommer med? Den spiller inn fra du trykker knappen. Den er ment for at du skal kunne starte opptak når du selv ønsker. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 14. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2016 Den spiller inn fra du trykker knappen. Den er ment for at du skal kunne starte opptak når du selv ønsker. Synd, for det hender man ser en hendelse, for så å ville ta opp. Da må man nødvendigvis ha en viss tids opptak i forkant Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 14. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2016 I følge manualen skal den lagre 10 sekunder før og 50 sekunder etter man trykker på knappen. Lenke til kommentar
Sjulimann Skrevet 14. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2016 Burde vært omvendt Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 14. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2016 Greit med standardinnstillinger, men man skulle hatt muligheten å satt dette selv - helst fritt. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 14. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2016 Vi glemte å montere den ferrittgreia rundt kabelen på Thinkware 770. Har det noen betydning? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 14. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2016 Den er vel der i hovedsak for å minske risikoen for forstyrrelser på DAB hvis bilen din har der. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå