Lami Skrevet 20. september 2016 Rapporter Del Skrevet 20. september 2016 Skjønner. Har også lyden avslått, men tenker det kanskje kan være greit i noen tilfeller, feks som sagt av TMB med truing eller kanskje at noen lyder som kan være avgjørende. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 20. september 2016 Rapporter Del Skrevet 20. september 2016 Jeg har lyden på. Ser ingen grunn til at den skal være av..? Ved behov så kan det skrues av på en knapp på kameraet ja. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 21. september 2016 Rapporter Del Skrevet 21. september 2016 Jeg har lyd på hos meg. Usikker på hvordan jeg skrur det av, men tenker at mengden data lyd tar er så liten at evt verdi av å ha lyd veier tyngre. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 21. september 2016 Rapporter Del Skrevet 21. september 2016 Eg har lyden av som standard. Kameraet er til for å plukke opp det som foregår utenfor bilen - ikke inni På Blackvue kameraet mitt slår eg lett på lyden ved å legge en fing inntil siden på det, når det trengs. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 21. september 2016 Rapporter Del Skrevet 21. september 2016 https://www.carcamcentral.com/guide/recommended-sd-cards-avoid-sandisk-ultra-cards Ser man det ja. Jeg gikk for Lexar 633x på 64GB som de anbefalte i stedet. Prøver med 64GB først og ser om det holder. Kjøpte fra MyMemory.co.uk så ble nesten halv pris Lenke til kommentar
TMB Skrevet 23. september 2016 Rapporter Del Skrevet 23. september 2016 Har en firmabil også, hvor jeg for tiden har et DR500GW som jeg er veldig fornøyd med. Vurderer å kjøpe et DR450 for å utvide med filming bakover i den bilen også, da det er den jeg kjører mest. Tenker det ikke er vits i å kjøpe en ny 2CH-modell når jeg allerede har 1 kamera. Begge vil kjøres via Power Magic Pro for parkeringsmodus. Noen som tror det er en god løsning? Ut ifra det jeg kan se er DR450 et veldig bra kamera, og det vil peke bakover, så gjør ikke noe at det ikke har GPS eller Wi-Fi. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 23. september 2016 Rapporter Del Skrevet 23. september 2016 (endret) Hadde et DR450 før mitt DR550. Fungerte bra det. Front kamera er jo absolutt viktigst, men det skjer jo utrolig mye bak også, så vil anbefale et kamera til bakover ja. Edit: Sendte for moroskyld en epost til Thinkware angående den "dirre"-lyden i opptakene, sammen med et par andre spørsmål. Fikk dette til svar: Thank you for contacting Thinkware Dash Cam. 1. Is there any chance for me to get this replaced? -> Could you please provide us with a proof of purchase (i.e receipt) and your mailing address? Det lover jo bra da. så får jeg krysse fingrene for at min ebay kvittering duger nok Endret 23. september 2016 av Merko. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 24. september 2016 Rapporter Del Skrevet 24. september 2016 Blir nok kjøp av DR450 etter hvert da Fikk CPL til frontkamera i går, her er noen bilder. Har ikke fått selve kameraet enda så får ikke satt det på, men regner med at den "buede" enden er inn mot kameraet? Anyways, har lagt inn bestilling på CPL til bakkameraet nå. Tenkte å vente til jeg hadde fått første pakke i tilfelle butikken skulle finne på å legge det i samme pakke alikevel Lenke til kommentar
Merko Skrevet 28. september 2016 Rapporter Del Skrevet 28. september 2016 (endret) da var CPL kjøpt her også. så får vi se hvordan det blir Endret 28. september 2016 av Merko. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 28. september 2016 Rapporter Del Skrevet 28. september 2016 Hva? Er det en kombinert linse og filter? Hva gjør linse-delen av filteret? Øker til ennå mer vidvinkel eller noe sånt? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 28. september 2016 Rapporter Del Skrevet 28. september 2016 Det er kun filter, tror Merko skrev feil Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 1. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2016 Wait what? Var jo nettopp inne på dashcam.no (ish) å så noe bra "tilbud" der.. Men her er det andre anbefalinger?Sitter på tanken selv å ha noe slikt i bilen... Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 1. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2016 Er det kabel mellom front og bakkamera på Thinkware 770? Mitt er underveis. Har bestilt "proff" montering om 10 dager. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 1. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2016 Montering? Monterer dere ikke kamera selv? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 1. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2016 Enkelt å montere om en kun bruker glødepluggen, men om en skal koble rett på strømmen så kan det være et problem på nyere biler Har selv BlackVu og den "Magic" boksen ligger fortsatt i hanskerommet da jeg ikke fant noen enkel måte å koble den til på Lenke til kommentar
Lami Skrevet 1. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2016 Aha. Har selv i glødeplugg. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 2. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2016 OK, har en litt lang MPV. Hvor lang er kabelen? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 2. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2016 Enkelt å montere om en kun bruker glødepluggen, men om en skal koble rett på strømmen så kan det være et problem på nyere biler Har selv BlackVu og den "Magic" boksen ligger fortsatt i hanskerommet da jeg ikke fant noen enkel måte å koble den til på .. bare koble rett i sikkringsboksen i bilen. alle biler har det. OK, har en litt lang MPV. Hvor lang er kabelen?Husker ikke, men de ner nokså lang. Den kan vel muligens skøytes litt da det er usb micro-kontakt. Men burde gå helt fint. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2016 Enkelt å montere om en kun bruker glødepluggen, men om en skal koble rett på strømmen så kan det være et problem på nyere biler Har selv BlackVu og den "Magic" boksen ligger fortsatt i hanskerommet da jeg ikke fant noen enkel måte å koble den til på Det er bare å koble den til i sikringsboksen med "add a circuit"-adaptere, enkelt som bare det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå