snillekim Skrevet 23. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2014 http://www.dinside.no/924780/aatte-dashbord-kameraer-testet Her er en test over dashkamera'er. Så ifølge testen så er Lukas-kameraet et greit kjøp. Alt etter smak og behag. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 23. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2014 Noen som har testet dette? http://dashcams.no/shop/lukas-lk-7900/ Da ville jeg heller gått for Blackvue DR550GW på ebay. Om det holder med et frontkamera, så er og DR500 et alternativ. Jeg har DR500. Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 6. april 2014 Rapporter Del Skrevet 6. april 2014 Hei, jeg har skummet tråden, ble mye klokere av det men har noen spørsmål. Er det kanskje litt harry - for ungdommer og innbruddstyver? Da har jeg bestillt Blackvue DR550GW Du anbefaler fortsatt den? Som sagt har jeg skummet tråden, behøver jeg noe i tillegg? Feste etc.? Er det dream-seller på bukta som er kompis og dermed billigst? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 6. april 2014 Rapporter Del Skrevet 6. april 2014 Hei, jeg har skummet tråden, ble mye klokere av det men har noen spørsmål. Er det kanskje litt harry - for ungdommer og innbruddstyver? Da har jeg bestillt Blackvue DR550GW Du anbefaler fortsatt den? Som sagt har jeg skummet tråden, behøver jeg noe i tillegg? Feste etc.? Er det dream-seller på bukta som er kompis og dermed billigst? Dream-seller sender fra sør korea om jeg husker rett, men veldig rask frakt med DHL. Alt du trenger følger med (ledning, feste, klister til vinduet etc). DR550-GW er nok kongen på haugen enda, om du ønsker 2 kameraer (1 bak, 1 forran). Ellers så er 500GW et lite hakk bedre om du kun ønsker ett kamera. (Litt mer bandwith, som gjør at kvaliteten blir noe bedre. 1 Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 7. april 2014 Rapporter Del Skrevet 7. april 2014 Takk, følger ditt råd. Kontaktet selger i går ang. "noe" og nå har jeg bestilt 550. Gleder meg... Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 13. april 2014 Rapporter Del Skrevet 13. april 2014 Dream-seller er akkurat det, en drøm. Betalte 8 dollar ekstra på forrige mandag for EMS som var mer fleksibel ang. verdi. Fredag var jeg på Mega og hentet pakken. 108,- i utlagt mva. å betale. Good. + Noen ide hvor lang tid en proff bruker for montering? Pris etc.? Mine 10 tommeltotter rører det ikke... Lenke til kommentar
TMB Skrevet 13. april 2014 Rapporter Del Skrevet 13. april 2014 Det er da virkelig ikke vanskelig å montere Hvor i landet bor du? 1 Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 13. april 2014 Rapporter Del Skrevet 13. april 2014 Vel, det er jo meningen at det skal se pent ut. Strekke skjult kabel fra fronten til baken ser jeg ikke så på å gjøre selv. Får sjekke med Toyota. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 13. april 2014 Rapporter Del Skrevet 13. april 2014 Det er bare å dytte kabelen oppunder taklista. Du trenger ikke demontere noe som helst 2 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 16. april 2014 Rapporter Del Skrevet 16. april 2014 Vel, det er jo meningen at det skal se pent ut. Strekke skjult kabel fra fronten til baken ser jeg ikke så på å gjøre selv. Får sjekke med Toyota. I de fleste biler, så er det skille mellom tak og vegg. Da kan du lure ledningen fint opp i taklista uten at du ødlegger noe. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 23. april 2014 Rapporter Del Skrevet 23. april 2014 Multicom selger et EDNET Dash cam (1920*1080 25p) til 495 kr nå. Er det noen her som har erfaring med det? Eller tror det er et godt kjøp? Lenke til kommentar
PelleP Skrevet 24. april 2014 Rapporter Del Skrevet 24. april 2014 Noen som har en formening om hvorvidt dette er et godt kjøp? EDNET Dash Cam 87230 12MP Full-HD, microSD, USB, microHDMI (EDNET-87230) Lenke til kommentar
Merko Skrevet 25. april 2014 Rapporter Del Skrevet 25. april 2014 (endret) Multicom selger et EDNET Dash cam (1920*1080 25p) til 495 kr nå. Er det noen her som har erfaring med det? Eller tror det er et godt kjøp? Det er på ingen måte et 'godt' kjøp. Samme kamera selges på ebay for ca. det samme (noen tiere under). Utover det er det sikkert et helt greit kamera. Men ikke la deg lure av 45% tilbudet. Edit: Fordelen om du kjøper det via Multicom må isåfall være reklamasjonsretten om det skulle oppstå feil på det innen 2 år. Endret 25. april 2014 av Merko. 1 Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 30. april 2014 Rapporter Del Skrevet 30. april 2014 Mobius Actioncam Noen med erfaring? Utfordringen er at filene er datert 1. januar 2013 selv om software er satt til autoupdate. Har noen her inne testet disse små kule? 2 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 2. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2014 Har ingen erfaring med det, men han her viser iallefall hvordan du skal gjøre det om til et "dashcam". Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 2. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2014 Takk Merko. Det virker litt "jalla".. Tror det må oppdateres og prøves igjen, kjekt lite kamera men det en grunn til den lave prisen. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2014 Har noen erfaring med å montere kameraet slik som dette? Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 5. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2014 Min erfaring er at det lønner seg å kjøpe kamera i Norge. Fikk feil på mitt Blackvue DR500GW og er glad at jeg ikke tapte flere tusen kroner, men kunne få ett nytt fra Komplett Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 29. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2014 Bruker selv DOD LS430W fantastis bra kamera http://dod-tech.com/dm.php?prod=LS430W.jpg Lenke til kommentar
billywillie Skrevet 7. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2014 Mobius Actioncam Noen med erfaring? Utfordringen er at filene er datert 1. januar 2013 selv om software er satt til autoupdate. Har noen her inne testet disse små kule? Dette kameraet er helt utrolig til prisen. Lett å sette opp å bruke. Etter å ha lest diverse tester mot go pro så gir dette bedre bilder. Har hatt dette i 14 dager nå og er overbevist. Hvis noen er interesert kan jeg legge ut eksempler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå