Morgens Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Er ikke Ekornes sine møbler på salg - noengang? Kjørte forbi den lokale Møbelringen, den var dekorert med plakater "salg". Jeg gikk inn for å sjekke hvor mye jeg kunne spare på en 4+3 fra Ekornes. Selgeren lo ikke av meg, men jeg følte han gjorde det innvendig. Må jeg glemme gjerrigheten og betale det jeg blir bedt om? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Ekornes-møbler må du nok bare betale fullpris for. Det er svært mye håndlaget arbeid der. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Noen butikker har salg året rundt, andre har knapt salg, men da reele salg når de faktisk har det. F.eks på jysk går tilbudene i loop, antagelig på bohus også. De fleste billig-butikker har konstant salg. Litt dyrere butikker har gjerne skjeldnere salg, ofte for å bli kvitt varer de ikke skal føre lengre. Ekornes er nok en sånn litt dyrere butikk. Lenke til kommentar
magrelen Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 (endret) Bruker å være et møbelsalg enkelte år i Hundeidvik (Sykkylven kommune). Da idrettslaget der får mange møbler med diverse møbel konsern, for å få inn penger. Kjøpte da en ekornes stressless 3 seter i skinn, for 5000 kr. Det var i 2012, men i år hadde de ikke utsalg. Så da blir det kanskje neste sommer. Blir utlyst i Sunnmørsposten, og det er første mann til mølla. Til aklla Ekornes er ikke en butikk, men ei lita møbel bygd på Sunnmøre. Her har møbel konsernet Ekornes tatt navnet sitt, og har fabrikken sin. (Redigerer ...Slimda tok meg med buksene nede...henviser til innlegget under!) Endret 3. august 2013 av magrelen Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Kremt. Ekornes-fabrikken ligger i "Ikornnes", en del av Sykkylven. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå