xarum Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 planleger å bygge meg en ny gaming pc. har allerede en skjerm, mus og tastatur. pcen skal brukes til gaming. Foreløpig oppsett: Intel Core i5 4670K 3,4GHz Socket 1150 Box Seagate Barracuda ST2000DM001 64MB 2TB Asus BW-12B1ST Samsung 840 Series MZ-7TD120 120GB Kingston HyperX DDR3 PC12800/1600MHz CL9 XMP 2x4GB (holder det med 8GB?) Corsair CX750M 750W Cooler Master HAF 912 Plus (kan egentlig veldig lite om kampinetter) Cooler Master Hyper 212 Evo GeForce GTX760 windforce MSI Z87-GD65-GAMING Windows 7 Home Premium pris på dette blir ca 10K er det noen ting jeg bør forbedre i dette oppsettet? Takker for alle svar Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Bytt ut strømforsyningen med TX 750W og kabinettet med Define R4 så tror jeg dette vil bli bra. Lenke til kommentar
GXT Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 (endret) Jeg synes det ser bra ut. Når det kommer til PSU får du det du betaler for. Har du ingen ønsker om å bruke mer penger fungerer det du allerede har. En dyrere PSU vil i ditt tilfelle bare avgjøre sjansen for at den dør tidligere (planlegger du SLI/CFX senere blir det en annen sak). Uansett, det er noe du selv må vurdere. Når det kommer til kabinett har du et drøss av valgmuligheter. Vanligvis er Define R4 det føste som blir foreslått siden det ser ut til å fungere for de fleste. Om du har nok plass til rådighet og ikke bryr deg like mye om støydemping(Urelevant om du har headset) anbefaler jeg gjerne Carbide 500R, som har bedre kjøleegenskaper og enkle/praktiske løsninger. Og 8GB er mer enn nok til gaming. Minne er såpass billig at en oppgradering i fremtiden kommer ikke til å være kostbart/komplisert. Endret 31. juli 2013 av MartN H Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå