E36 Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Hei! Er på utkikk etter RPG-spill til Android. Noen som vet av spill som oppfyller flest mulig av disse ønskene?: - Må ikke kreve internett tilgang, skal spille på hytta å andre steder uten nett. - Kan godt koste penger å kjøpe spillet, betaler gjerne så lenge jeg slipper reklame, men ser helst at man kan gjennomføre spillet uten å måtte kjøpe fordeler i spillet for ekte penger. - Mye innhold, ett spill du kan trøye deg med i mange timer, gjerne lang story med scener, quester, level system, skilltree, equipment, achievements osv. - Foretrekker aktive combat framfor turn-based som man finner i f.eks. final fantasy, men om spillet er bra har dette ikke noe å si :-) - Helst noe man kan fortsette å spille etter man er ferdig med storyen! Zenonia-serien treffer meg mitt i hjerte, men har gjennomført de 3 første mange ganger, og de 2 siste krever internett for å spille. Så om noen vet av noe lignende hadde det vært midt i blinken! På forhånd takk for svar Lenke til kommentar
lair Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Dersom du liker Zenonia-serien, kan det være verdt å sjekke ut Inotia. Har ikke spilt det selv, men har hørt en del bra om det. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Nå er det sikkert for sent, men sjekk ut Bards Tale. Ganske underholdende action RPG. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå