Gå til innhold

Smartklokke

OleKB

Anbefalte innlegg

Hei!

Noen som har erfaring med smartklokke? Pebble? Sony Smartwatch?

Har selv veldig lyst på den nye smartklokken til Sony som kommer i September, men om samsung kommer med en eller apple må jeg se an. Noen som vet om noen rykter om smartklokker? Skal også ha telefon og er derfor viktig at jeg velger klokker som kjører samme system, som iPhone og Sony sin kan ikke brukes sammen fordi de ikke har samme operativsystem.

Lyst på en som funker bra, og syntes Sony sin ser veldig lovende ut. Spesielt den nye!

Del gjerne erfaring og rykter evt om jeg bør vente å se.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har Sonys gamle SmartWatch, og skal kjøpe den nye når den kommer.

Etterhvert venner man seg til å lade klokken to ganger i uken.

Det jeg gleder meg mest til med den nye SW2 er godt synlig skjerm i sollys, og å slippe å alltid trykke på en knapp for å se skjermbildet. Disse fordelene har man allerede med Pebble, men den har ikke fargeskjerm med de mulighetene dette gir for tydelige ikoner og bildevisning.

Lenke til kommentar

Har ikke klådd på noen smartklokke selv, men ser ut fra spesifikasjonene at ingen av dem har spesielt bra batteritid, de bste kommer opp mot 7 dager / døgn, og det syns jeg er altfor lite.

Men det er nok for meg, må regne med å lade 1-2 ganger i uka, og å lade om natten er jo ikke noe problem:)

Jeg har Sonys gamle SmartWatch, og skal kjøpe den nye når den kommer.

Etterhvert venner man seg til å lade klokken to ganger i uken.

Det jeg gleder meg mest til med den nye SW2 er godt synlig skjerm i sollys, og å slippe å alltid trykke på en knapp for å se skjermbildet. Disse fordelene har man allerede med Pebble, men den har ikke fargeskjerm med de mulighetene dette gir for tydelige ikoner og bildevisning.

Ja, det er det som gjør at jeg ikke vil ha Pebble, vil heller ha fargeskjerm da jeg syntes det er mye bedre.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...