Påfugl Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Hei. Regner med at det er noen her som har hatt exphil03. Bare lurer på om jeg burde velge selvstudium eller seminar. Og hva er ''lettest'' av eksamensformen og semesteroppgaven. Jeg må også velge seminargruppe og det er liksom 10 forskjellige å velge mellom, skal jeg bare ta en tilfeldig? Takk for svar Lenke til kommentar
aryastark Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 jeg vet ikke hvilket universitet du tar faget, men på uit står de aller fleste som tar seminarvarianten (semesteroppgave+muntligeksamen), mens strykprosenten er høyere på selvstudiumvarianten (skriftlig eksamen). begge variantene får tilbud om vanlige forelesninger Lenke til kommentar
Påfugl Skrevet 31. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2013 Jeg tar det på UiO. Men er det semesteroppgave og muntlig eksamen? Eller er det på UiT? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Semesteroppgave + avkrysning (er det ikke avkrysning? Var det før, har ikke hørt noe om muntlig eksamen) er enklere enn selvstudium + skoleeksamen, men sistnevnte er i aller høyeste grad overkommelig. Obligatoriske seminarer er sabla kjedelig... Lenke til kommentar
aryastark Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 jeg antar at UiO også har noe i tillegg til semesteroppgaven, f.eks en muntligeksamen eller en liten prøve slik herr brun sier, men jeg vet ikke. det er UiT som jeg er sikker på har en muntlig eksamen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå