Bruker-104685 Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 (endret) http://www.videogame...demption_2.html Sålangt er det lite info angående om neste spillet som omhandler Red Dead Jeg hadde Red Dead Redemption som det beste multiplattspill denne generasjonen, men det med åpenbare grunner Ryktet sier også at Rockstar Toronto er igang med et open world spill til kommende generasjon, Red Dead Redemption 2? "Back in July last year, Rockstar asked fans to "stay tuned for further announcements about the future of the Red Dead series". Skal selvsagt oppdatere førsteposten når info kommer Men for å mimre tilbake Om vi kan allerede begynne å glede oss, bare slå deg løs. Det skal ihvertfall jeg Fyr opp deres tanker, ønsker, hvilke endringer, nye innvendinger må til, navnet på spillet ala "Red Dead Revolution" Endret 31. juli 2013 av iL Sephiroth Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Hadde vært knall med en oppfølger ja! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Må da bli en treer da, siden Red Dead Revolver var det første. 3 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Red Dead Vengance. Wohoo. Men virker som Bully kommer før et nytt Red Dead. Liker at Rockstar forsetter med sine ip`er litt annerledes enn alle andre. Med at de gjerne venter flere år til en oppfølger også kommer med helt nye spill. Gjør oppfølgere så mye mer spesielt når det kommer så sjeldent. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Jeg merker at tanken på Read Dead Re-whatever frister veldig. Spilte Redemption i gaanske mange timer. La det fra meg og spilte det på nytt i ganske maaange timer. *spent* Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Big Red Dead Racing? Var det ikke Toronto som nesten fucket opp RDR? Mente det var en haug kontroverser rundt spillet. Endte dog opp som et fantastisk spill. 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Håper virkelig det kommer en RDR 2. Men kjenner jeg Rockstar rett så kommer det ikke en PC versjon som igjen gjør at jeg ikke får spillt spillet Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Men da må det bli en 3'er plassert etter eneren. Western-tida døde jo ut i slutten av RDR. Men gode nyheter uansett! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Når du kommer til Mexico og denne begynner å spille. Fint spillminne. http://www.youtube.com/watch?v=5oWKCp102ic Et nytt Red Dead hadde vært fantastisk. 3 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Håper virkelig det kommer en RDR 2. Men kjenner jeg Rockstar rett så kommer det ikke en PC versjon som igjen gjør at jeg ikke får spillt spillet Hvordan kan du håpe på en RDR2 hvis du ikke kan spille det på annet enn pc? Da har du vel ikke spilt RDR heller mener jeg... Dårlig reklamer for norske gamere 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Har hatt Xbox 360 og PS3 så har spillt RDR, men blir ikke å kjøpe konsoll igjen siden jeg har en ralativt kraftig gamer PC nå. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 (endret) Gleder meg til neste Bully og neste Red Dead Whatever, så fremt Red Dead blir et sandkassespill som RD Redemption. Gadd aldri spille gjennom RDR, så aner ikke hvordan det slutter (så aldri poenget, da jeg spiller for å ha det moro.) Men et RDR som foregår i tiden før selv Revolver hadde vært morsomt. Kanskje med fokus på india... øh.... "de innfødte", for å være politisk korrekt. Er mye interessant å hente derfra. Irriterende nok har vi flere ganger fått litt inspirasjon derfra (f.eks AC3, der fyren av halvt indianer), men aldri et spill med en fullblods indianer. Hva med et Red Dead Redemption satt på 1500-tallet, eller noe? Før "blekansiktene" tok over? Det hadde vært interessant. Endret 31. juli 2013 av Lykketrolling Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Når du kommer til Mexico og denne begynner å spille. Fint spillminne. Et nytt Red Dead hadde vært fantastisk. Helt til en forbanna bjørn dukker opp å klasker deg av hesten. Men helt til hjerterotta enig på den der, jeg fikk nostalgia vibber i hele kroppen nå. Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Jeg spilte gjennom hovedhistorien ikke lenge etter at det kom ut. Fyra det i gang for et par måneder siden, fikk ikke samme gode følelse da Husker jeg digget pokerspillingen. Tapte en del ved bordene Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Jeg ønsker meg noe ala RDR men i mer postapocalyptisk stil. Jeg ble på en måte litt lei hestene, men jeg trur jeg hadde elsket landskapet og gameplayet med kjøretøy der oljen og bensinen eventuelt var verdifult. Noe ala mad max. En crosser i det landskapet hadde vært nydelig for min del.. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Det hadde vært interessant, men det hadde ikke vært Red Dead. Det er nok det viktigste. Det du tenker på er mer Fallout, eller kanskje Mad Max. Lenke til kommentar
Slendrian89 Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Veit ikke hvor mange timer jeg har bak spakene, men det begynner å bli noen. RDR2 hadde vært fantastisk. Fram med øl og whisky ;D Lenke til kommentar
Moridin82 Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Please please! fantastisk spill som jeg kost! Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Red Dead Redemption var bedre enn samtlige GTA-spill synes jeg. (Og jeg liker GTA). En oppfølger er derfor svært høye på min ønskeliste. Hva det skal handle om er jo en annen ting. Johns sønn kanskje? 1 Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Jeg tenkte øyeblikkelig på at neste tilskudd i Red Read burde ta oss med i tiden før Red Dead Redemption. Den tiden hvor John var med i en lovløs gjeng. Mange muligheter å leke med da. Rane banker, tog, bli jaktet på av marshaller/dusørjegere osv. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå