Gå til innhold

corsair twinx512-4000 feilpriset fra datorbutikken

eXpanium

Anbefalte innlegg

det var for ei tid tilbake sia en heftig diskusjon om rammen som datorbutikken.com hadde feil prissa:

Corsair TWINX512-4000 512Mb (2x256Mb) DDR PC4000 500Mhz CAS3 with Black Heatsink

til 800 kr stk.

datorbutikken sa at dei ikkje kunne levere og mangen reagerte sterkt. men nå har dei sendt ut mail til meg og seier at dei kan levere allikavel.

noken andre som har fått denne mailen?? burde eg ta tilbudet, rammen er ikkje like ny no, og har sunke en del i pris.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
det var for ei tid tilbake sia en heftig diskusjon om rammen som datorbutikken.com hadde feil prissa:

Corsair TWINX512-4000 512Mb (2x256Mb) DDR PC4000 500Mhz CAS3 with Black Heatsink

til 800 kr stk.

datorbutikken sa at dei ikkje kunne levere og mangen reagerte sterkt. men nå har dei sendt ut mail til meg og seier at dei kan levere allikavel.

noken andre som har fått denne mailen?? burde eg ta tilbudet, rammen er ikkje like ny no, og har sunke en del i pris.

Like ny og sunke en del i pris ? Får du skaffa den til 800kr andre steder er du master altså. Det med like ny var morsomt, altså rammen er noen måneder gammel og er fortsatt overlord blant rambrikkene og du kommer med en genial uttalelse ;) Poenget mitt er skaff deg denne rammen du...

Lenke til kommentar
Hvorfor ikke til AMD, forklar..

Amd har ikke behov for rammbrikker over 3500 da du ikke klarer å klokke dem så høyt at de kan utnytte rammen maks,i tillegg er amd avhengig av aggresiv timing på brikkene dette er det ikke noen 4000 brikker som har.

Så til mine Corsair XMS4000 brikker anbefaler du et P4 system? Har startet en tråd men folk er så dårlige til å svare av og til.. Vet du er "dataexpert.no" hehe så jeg spør deg :)

Lenke til kommentar

Amd har ikke behov for rammbrikker over 3500 da du ikke klarer å klokke dem så høyt at de kan utnytte rammen maks,i tillegg er amd avhengig av aggresiv timing på brikkene dette er det ikke noen 4000 brikker som har.

Ja det er sant ja. Er jo bedre å kjøpe noen 3200 eller 3500 brikker med gode timings til AMD. :yes:

Huff jeg er trøtt jeg.. :-)

Men hva skjer forresten i framtiden med AMD+minne. Man skal jo ikke lenger være bundet av fsb i AMD sine kommende prosessorer (Athlon 64 osv.) grunnet integrert minnekontroller og "bortfall av northbridge". Da er det vel bra å ha rask ram også nå slik at man kanskje kan bruke det også sammen med neste prosessor (Athlon 64 kanskje). Eller er det slik at man MÅ ha registrert og ECC osv? noen som vet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...