gorsol Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Bygg slottet ditt og invader andres. Les hele saken Lenke til kommentar
Azzmodean Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Har spilt det litt av og på en stund og det er desverre veldig pay2win... 1 Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Er det mye mikrotransaksjoner i dette spillet? Det så lovende ut. Lenke til kommentar
krille Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Har samme erfaring som Azzmodean. Spillet virker kjempegøy om det ikke var for at en må bruke kalde harde kroner for å vinne. Lenke til kommentar
garnok Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Er det mye mikrotransaksjoner i dette spillet? Det så lovende ut. Når forrige patch kom, ble det VELDIG pay2win. Du kunne oppgradere slottet ditt til maks uten å spille et eneste sekund. Dog har de fått mye feedback, og de skal endre på det. Vet ikke når, evnt om det allerede har skjedd, ei heller hva de skal endre Potensialet i dette er meget stort, om de klarer å balansere mikrotransaksjonene Lenke til kommentar
aulin Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Garnok, det ble rullet tilbake for noen dager siden. Du trenger nå gull eller life for å starte byggingen, men kan bruke "ekte" penger til å framskynde det. Lenke til kommentar
Krispo123 Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Tja.. mikrotransaksjoner og ikke så veldig morro.. Lenke til kommentar
Galest Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Du kan enten velge og farme dagen lang og kanskje gå i pluss, eller betale for å eie! Dette spillet har masse problemer. Utrolig mye bugs, noen mobs er for sterke at du må bruke en del potions per run. Problemet med det er at potions begynner og koste en del ut i spillet. Så da farmer du i en evighet og irriterer deg over buggs og for sterke mobs. En annen ting jeg synes er rart er navnet "The Mighty Quest Of Epic Loot". Det dropper nesten ingenting i spillet. Har fått noen legendary men de har jeg alltid solgt fordi de har vært for dårlige. Har alltid måtte bruke blacksmith og det vil da si enda mer farming!!! Lenke til kommentar
BorgCube Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 The shitty game with shitty loot. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Stort potensiale, så jeg håper det blir orden på sakene. Men jeg anbefaler vel egentlig folk å vente, ja. Gir ikke helt mening å ha "open house" / midlertidig åpen beta gitt spillets tilstand per nå. Lenke til kommentar
Pugnax Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Prøvde dette i closed beta. Syns det var altfor pay2win. Normalt sett så pleier det å være "kjøp det nå, eller spill en håndfull runder til og du får den uansett", da er det "greit nok" med mikrotransaksjoner. Men her var det "betal nå, eller spill 1000 runder for å få tingen nå" Likte det dårlig. får håpe de gjør det om, for det var morro å spille intill man møtte den veggen. Da mistet det all mening Lenke til kommentar
IndirectCell Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 null Uff, bra jeg leste kommentarene, p2w er no og hos meg. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Spillet har sine alvorlige mangler, men P2W er det ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå