Izex Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Kom over noe som tyder på at Asus kanskje vurderer å forlate Nvidia til fordel for ATI her http://clyssan.com.sapo.pt/ati.htm Lekket info? Lenke til kommentar
Calm Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Vel, som oftest (hvis ikke alltid) så produserer kortfabrikanter kun kort med brikker fra én produsent. Hvis dette fortsetter å være tilfelle for Asus så kan det se ut som om de har forlatt Nvidia ja... Lenke til kommentar
Izex Skrevet 27. september 2003 Forfatter Del Skrevet 27. september 2003 Tror nok det blir noen veldig bra 3D kort ihvertfall, de kommer seg nok litt opp på lista med ATI vil jeg tro, ihvertfall sånn som det er i dag... Lenke til kommentar
Izex Skrevet 27. september 2003 Forfatter Del Skrevet 27. september 2003 Skikkelig "Who cares" stemning her...Ingen som bryr seg? Lenke til kommentar
SpaKonG Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 who cares ska aldri ha meg skjermkort fra asus, for holde med hovedkort... Lenke til kommentar
zeitgeist Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Ser ut til kun å dreie seg om skjermkort. Er det noe rart i at Asus lager skjermkort med ATI-brikker i tillegg til nVidia? Lenke til kommentar
SpaKonG Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 MSI skal jo begynne å selle ATI-kort, men de skal fortsatt selle kort fra nVidia... Det er jo ikkje et "under" Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Jo, dette har sirkulert rundt på nettet en god stund nå. Selv synes jeg Asus alltid har hatt veldig gode skjermkort, jeg kjøper gjerne et ATI kort fra dem. (Nå har jeg et fra Connect3D da, får kjøre med det foreløpig) Asus kommer nok ikke til å forlate nVidia, men de kommer sikkert til å kutte ned på produksjonen av dem. nVidia har jo også en finger med i hovedkortspillet, og Asus vil nok lage nForce hovedkort fortsatt framover. Lenke til kommentar
Izex Skrevet 27. september 2003 Forfatter Del Skrevet 27. september 2003 Jeg vil nå velge å tro at ATI ASUS blir veldig bra, gleder meg til å se tester og sammenligne. Synes det er bra at de prøver litt av både Nvidia og ATI, virker som ATI har fått veldig gode salgstall og det er nok det som lokker ASUS til å skifte... Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 ja, ASUS går fra nVidia til ATI, det samme gjør MSI, de kommer også til å kutte ut nVidia mest sannsynlig, kommer ann på krav fra ATI da om de takler at de selger kort fra to forskjellige produsenter. Ser ut for at nVidia ikke er et godt ord på markedet for tiden. her er et par linker til asus sine kort: Kortet: http://www.ixbt.com/short/2k3-09/ASUS_rade...n/front/ati.htm Specs: http://www.ixbt.com/short/2k3-09/ASUS_rade...k/ati_back.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå