HaakonSag Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Hei, jeg skal sende inn mitt grafikkkort (Gigabyte 7970 OC Edition) og jeg har uheldigvis kastet mesteparten av alle dokumenter mm. For at forhandler skal få sjekket det skikkelig må jeg ha med alle ting som fulgte med i pakken, men jeg har ikke peiling på hva som fulgte med bortsett fra kortet og CrossFire bridgen. Har noen en oversikt eller lignende, så jeg får sendt inn kortet mitt? Takk for all hjelp. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Det som følger med er somregel en strømkontakt, xfire for AMD kort, en driver cd og et garantipapir eller lignende. Burde ikke være nødvendig å levere med alt dette. Regner med at du sender tilbake kortet til den plassen du bestillte det ifra og kan med det hente frem når det ble kjøpt, og serienr står jo allerede på kortet Lenke til kommentar
HaakonSag Skrevet 31. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2013 Det som følger med er somregel en strømkontakt, xfire for AMD kort, en driver cd og et garantipapir eller lignende. Burde ikke være nødvendig å levere med alt dette. Regner med at du sender tilbake kortet til den plassen du bestillte det ifra og kan med det hente frem når det ble kjøpt, og serienr står jo allerede på kortet Hva slags strømkontakt? Har så mye forskjellig her.. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Det pleier ofte å følge med Molex til 8-pin PCI-E overgang i boksen på skjermkort som trenger 8-pins PCI-E som ditt Gigabyte gjør. Lenke til kommentar
pmLai Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Jeg har vært i lignende knipe før. Det jeg gjorde var å finne et par unboxingsvideoer og/eller unboxingsreviews og skrive ned alt som ble åpnet. Grunnen til at jeg fant fram flere var for å firsikre meg om at det er det samme i alle pakker i tilfelle produsenten har glemt å legge ved noe. 1 Lenke til kommentar
HaakonSag Skrevet 31. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2013 Skal ta en titt. Takk folkens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå