Substitute Skrevet 13. august 2013 Forfatter Del Skrevet 13. august 2013 Ha ha, Dag 10 er et herlig bilde! Der fanget du stemningen og situasjonen godt. Bilde 12: Magmagmo ble veldig stilig! Godt bruk av lys og kreativt dynamisk komposisjon. Takk. Fint at du likte de :-) Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 he he, det siste bildet ditt av magmagmo er rimelig kult da... Det ser ut som om høylysene bak henne er en slags superheltkappe eller noe magisk tryllestøv eller noe sånn. Fint og soft lys, funker bra. Digger masken :-) Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 13. august 2013 Forfatter Del Skrevet 13. august 2013 he he, det siste bildet ditt av magmagmo er rimelig kult da... Det ser ut som om høylysene bak henne er en slags superheltkappe eller noe magisk tryllestøv eller noe sånn. Fint og soft lys, funker bra. Digger masken :-) Takk for utfyllende tilbakemelding :-) Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 13. august 2013 Forfatter Del Skrevet 13. august 2013 (endret) Dag 13 - Bilde 13: Blid jente Jeg ville prøve å få et nært og ærlig portrett av jenta. Endret 13. august 2013 av Substitute Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 13. Var også veldig flott......(for ordens skyld: jeg går ut ifra at du har spurt om tillatelse til å publisere, disse flotte portrettene dine er jo veldig nært på da...) Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 13. august 2013 Forfatter Del Skrevet 13. august 2013 13. Var også veldig flott......(for ordens skyld: jeg går ut ifra at du har spurt om tillatelse til å publisere, disse flotte portrettene dine er jo veldig nært på da...) Spørre... oops ;-) Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Spørre... oops ;-) (Sorry, ser tidligere i tråden at det er klarert.....min feil, har oversett noe.) Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Vakkert objekt og flott bilde. Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 13. august 2013 Forfatter Del Skrevet 13. august 2013 Vakkert objekt og flott bilde. Takk for det :-) (Sorry, ser tidligere i tråden at det er klarert.....min feil, har oversett noe.) Ja jeg klarer ikke å få med meg alt som står i trådene, så du er ikke alene der :-) Lenke til kommentar
Thebon Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Velidig flott portrett!! God fokus,skarpt og generelt flott utført. Lenke til kommentar
ringperm Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Du har virkelig fått fram jenta under "burkaen" Det ser ut som hun stortrives framfor kameraet og gleder seg over å bli tatt bilde av. Et flott portrett. Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 14. august 2013 Forfatter Del Skrevet 14. august 2013 Velidig flott portrett!! God fokus,skarpt og generelt flott utført. Du har virkelig fått fram jenta under "burkaen" Det ser ut som hun stortrives framfor kameraet og gleder seg over å bli tatt bilde av. Et flott portrett. Takk :-) Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 14. august 2013 Forfatter Del Skrevet 14. august 2013 14. august - Bilde 14: Postman Pat Min 2åring er helt besatt med av Postman Pat. Så da kunne jeg ikke dy meg. Den originale Postman Pat hadde kanskje litt finere bil... Denne er i hvert fall lydløs. Litt sånn snikende ullteppe. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Fin denne Postman Pat også ... og fine fargetoner du har gitt bildet. Lenke til kommentar
Thebon Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Postmannen Pat ble jo riktig bra. Ser nesten ut som et reklamebilde for Posten, veldig bra utført:) Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Vanvittig flott variasjon i portrettene - og stabil kvalitet på utførelse. Respekt. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Du har virkelig fått fram jenta under "burkaen" Det ser ut som hun stortrives framfor kameraet og gleder seg over å bli tatt bilde av. Et flott portrett. Nå er det en Hijab, og ikke en burka, da Jeg er enig i at det er flott portett av en gladjente. Liker Postman Pat også. Men hvor er katten? Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 14. august 2013 Forfatter Del Skrevet 14. august 2013 Fin denne Postman Pat også ... og fine fargetoner du har gitt bildet. Postmannen Pat ble jo riktig bra. Ser nesten ut som et reklamebilde for Posten, veldig bra utført:) Vanvittig flott variasjon i portrettene - og stabil kvalitet på utførelse. Respekt. Nå er det en Hijab, og ikke en burka, da Jeg er enig i at det er flott portett av en gladjente. Liker Postman Pat også. Men hvor er katten? Takk for det tilbakemelding folks. Hijab, Burka, Samelue, mye det samme.... Katten fikk naturlig nok ikke plass, så han måtte løpe etter. Det var en enseter. Kun plass til Pat og post. Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 14. august 2013 Forfatter Del Skrevet 14. august 2013 Det har vært svært nyttig for meg dette her. Jeg har tatt flere bilder av folk på 14 dager enn jeg har tatt av folk på et år. (bortsett fra barnebilder av vår sønn) Lærerikt og nyttig. Glad jeg ble med på dette her. Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 15. august 2013 Forfatter Del Skrevet 15. august 2013 15. august - Bilde 15: Tigger Hun her stod utenfor glasshuset i Bodø sentrum og sa at hun hadde 5 barn og mann som hadde forlatt henne og trengte penger for å komme seg hjem... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå