CardinalGuzman Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Veldig bra portretter. Liker ditt valg av tema! Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 11. august 2013 Forfatter Del Skrevet 11. august 2013 Veldig bra portretter. Liker ditt valg av tema! Takk for det :-) Det stod mellom flere. Det er et utfordrende tema, ikke bare det å finne modeller, men også å ta interessante bilder av folk som ikke vil stå i ro. Action bilder er også noe jeg er dårlig på, så hvis det blir flere utfordringer så tror jeg neste tema må bli "Action". Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 11. august 2013 Forfatter Del Skrevet 11. august 2013 (endret) 11. August - Bilde 11: Solnedgang med lekende jente Ok, jeg ble ikke helt fornøyd her. Bildet ble litt rotete og det snakker ikke for seg. Det var solnedgangen som var det spesielle i bildet. Jenta satt på en huske og jeg prøvde å få med at hun var i litt bevegelse. Det ble litt mørkt og jeg hadde et øye på modellen og et øye på 2 åringen som utforsket trapper og alt han ikke hadde lov til rundt meg... Endret 11. august 2013 av Substitute Lenke til kommentar
entusiast Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Mange bra bilder her! Favorittene mine til nå er nok backpackerne, snuten og dagens bilde. Litt uvanlig komposisjon i dag, men portrettet kommer tydelig fram i tillegg til at du har fått med interessante elementer. Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Det siste bildet har såpass mange elementer at det,som du sier, ikke blir en klar beskjed - men av og til er det også flott - fordi da kan man legge mer i bildet slik man selv tolker det. Kule og rene solstriper uten for mye flare er alltid thumbs-up. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Synes også at det siste portrettet var fint, greit at det ikke er helt klart hva det er, så kan vi fabulere selv over hva vi tror det er. Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 11. august 2013 Forfatter Del Skrevet 11. august 2013 (endret) Mange bra bilder her! Favorittene mine til nå er nok backpackerne, snuten og dagens bilde. Litt uvanlig komposisjon i dag, men portrettet kommer tydelig fram i tillegg til at du har fått med interessante elementer. Det siste bildet har såpass mange elementer at det,som du sier, ikke blir en klar beskjed - men av og til er det også flott - fordi da kan man legge mer i bildet slik man selv tolker det. Kule og rene solstriper uten for mye flare er alltid thumbs-up. Synes også at det siste portrettet var fint, greit at det ikke er helt klart hva det er, så kan vi fabulere selv over hva vi tror det er. Takk for fine tilbakemeldinger :-) Endret 11. august 2013 av Substitute Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Flott portrett 11.også ... kunne kanskje tenkt meg at hun ikke forsvant riktig så mye ut av bildet, men OK, la gå. Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Stilig situasjonsbilde av skøyeren og skikkelig kult siste bilde Er gjerne de bildene hvor alle regler blir brutt som blir spesielt kule. Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 12. august 2013 Forfatter Del Skrevet 12. august 2013 Flott portrett 11.også ... kunne kanskje tenkt meg at hun ikke forsvant riktig så mye ut av bildet, men OK, la gå. Jeg tok sikkert 50 bilder. Blitsen hadde dårlig batteri så jeg bommet masse, det var noe med alle bildene som ikke var så bra, så dette ble det beste jeg klarte.... (Amatør) Stilig situasjonsbilde av skøyeren og skikkelig kult siste bilde Er gjerne de bildene hvor alle regler blir brutt som blir spesielt kule. Takk for det. Jada reglene ble i hvert fall brutt storveis, om det var så lurt er noe annet ;-) Vi prøver og feiler og lærer stadig masse nytt. Actionportretter er veldig vanskelig spesielt i kveldslys, det er det bare å slå fast. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Bra gjennomført belysning i det siste portrettet. Minner meg på at jeg har et par blitser jeg burde bruke oftere Lenke til kommentar
polljen Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Min første tanke er hva i *** er det hun driver på med og jeg skulle gjerne sett litt mer av jenta og huska. Men etter å ha studert bildet så er jeg ikke like sikker. Tror egentlig valget ditt er det rette, og så få det bli opp til oss å slipe fantasien løs. Lenke til kommentar
Geir D Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Nå er ikke jeg noen tungvekter her, men for meg er bilde 11 storslagent! Utrolig at du har fått solen sånn med så blå himmel og håret til dama er bare helt fantastisk! En av få bilder jeg har faved på flickr!! Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 12. august 2013 Forfatter Del Skrevet 12. august 2013 Bra gjennomført belysning i det siste portrettet. Minner meg på at jeg har et par blitser jeg burde bruke oftere Min første tanke er hva i *** er det hun driver på med og jeg skulle gjerne sett litt mer av jenta og huska. Men etter å ha studert bildet så er jeg ikke like sikker. Tror egentlig valget ditt er det rette, og så få det bli opp til oss å slipe fantasien løs. Nå er ikke jeg noen tungvekter her, men for meg er bilde 11 storslagent! Utrolig at du har fått solen sånn med så blå himmel og håret til dama er bare helt fantastisk! En av få bilder jeg har faved på flickr!! Takk for fin tilbakemelding :-) Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 12. august 2013 Forfatter Del Skrevet 12. august 2013 Dag 12 - Bilde 12: Magmagmo Nå er jeg litt utenfor kategorien folk da dette ikke er et vanlig menneske, men snarere en superhelt. Magmagmo Det kule er at hun også har en sang som du finner på youtube og spotify som du finner linket til på min flickr side. Det var den mest gøyale fotoshooten sålangt. Vi lo masse :-) Jeg måtte bare velge et bilde i farten da det begynner å bli sent. Hun skal bruke det i promotering av seg selv. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Fint portrett dette også.... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Stilig. Dagens portrett faller i smak. Du kommer sikkrt til å få kjeft for at det er såpass mye rom bak damen; men de folka skal du ikke høre på. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Spenstig dame og flott portrett. Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 13. august 2013 Forfatter Del Skrevet 13. august 2013 (endret) Fint portrett dette også.... Takk Stilig. Dagens portrett faller i smak. Du kommer sikkrt til å få kjeft for at det er såpass mye rom bak damen; men de folka skal du ikke høre på. Takk. Ja jeg likte den bakgrunnen veldig godt. Det var mange forstyrrende elementer rundt så var ikke så mange andre muligheter. Spenstig dame og flott portrett. Ja veldig spenstig. Spesielt utfordrende når det er mange ungdommer og et par påvirkede menn som løper rundt og lurer på hva vi driver med. Alle bildene ble tatt midt i sentrum. Hun har full kostyme med masse stilige detaljer. Endret 13. august 2013 av Substitute Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Ha ha, Dag 10 er et herlig bilde! Der fanget du stemningen og situasjonen godt. Bilde 12: Magmagmo ble veldig stilig! Godt bruk av lys og kreativt dynamisk komposisjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå