JorunT Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Synes siste objekt burde være fornøyd med det portrettet. Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 8. august 2013 Forfatter Del Skrevet 8. august 2013 Ja, meget bra resultat! Når du først kan ta bilde av Thor Hushovd.. Tenk deg hvor lite som skal til for at det blir dårlig. Dermed dritbra levert Synes siste objekt burde være fornøyd med det portrettet. Takk, trivelig at dere likte det. Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Et godt utsnitt og det var anderledes å se den mannen i sivile klær fremfor sykkeluniform. Flott portrett av "folk" og ikke idrettsamann. Godt levert igjen. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Det er imponerende hvor höy og jevn kvalitet dine bilder har (selv om jeg ventet meg mye etter at ha sett din Flickr). At du virkeligen utfordrer deg selv i denne festen gjör det enda bedre. Favoritter så langt er selvportrettet og "Bilde 5: Mann i arbeid". Bilde 6: På reise er intressant. Liker ansiktsuttrykken og etterbehandlingen. Bilde 7: Portrettet av Thor Hushovd ble også stilig, men litt "kjedelig" sammenlignet med de andre. (Det er din egen feil når du poster så mange gode bilder. ) Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 8. august 2013 Forfatter Del Skrevet 8. august 2013 Et godt utsnitt og det var anderledes å se den mannen i sivile klær fremfor sykkeluniform. Flott portrett av "folk" og ikke idrettsamann. Godt levert igjen. Takk for det. Jepp fikk oppfylt både idrettsmann og kjendis fra lista mi :-) Herlig å få streket ut fra lista først i tråden. Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 8. august 2013 Forfatter Del Skrevet 8. august 2013 Bilde 7: Portrettet av Thor Hushovd ble også stilig, men litt "kjedelig" sammenlignet med de andre. (Det er din egen feil når du poster så mange gode bilder. ) Takk for tilbakemelding. Jeg tenkte jeg skulle spør Thor om han kunne stå på en fot og posere litt tøffere, men jeg ble avbrutt av en Italiensk tv kanal som var litt pågående. Han pekte et stort kamera på meg og jeg rygget sakte men sikkert unna. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Takk for tilbakemelding. Jeg tenkte jeg skulle spør Thor om han kunne stå på en fot og posere litt tøffere, men jeg ble avbrutt av en Italiensk tv kanal som var litt pågående. Han pekte et stort kamera på meg og jeg rygget sakte men sikkert unna. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Takk for tilbakemelding. Jeg tenkte jeg skulle spør Thor om han kunne stå på en fot og posere litt tøffere, men jeg ble avbrutt av en Italiensk tv kanal som var litt pågående. Han pekte et stort kamera på meg og jeg rygget sakte men sikkert unna. Du skulle tatt et bilde av han også Flotte protretter i denne serien. Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 8. august 2013 Forfatter Del Skrevet 8. august 2013 (endret) Du skulle tatt et bilde av han også Flotte protretter i denne serien. Flott portrett igjen Takk. Jeg vurderte ikke å ta portrett av han, men han gorillaen ved siden av som stirret olmt på meg kunne passet fint inn i kategorien Stor Sinna Mann. Skjønte det var lurt å trekke meg unna. Jeg tror jeg hadde vunnet hvis det hadde vært konkurranse om å ta flest bilder av Thor Hushovd. Akkurat der og da hadde jeg en liten forståelse hvordan Bieber maniacs har det når de treffer sitt Idol. Bortsett fra at jeg hylte eller besvimte ikke. Endret 8. august 2013 av Substitute Lenke til kommentar
polljen Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Det er nok riktig at Hushovd er vant med å posere, men som MR. Sanders sier det var greit at det var mannen og ikke syklisten som var motivet. Personlig så synes jeg at det var greit at Italiensk TV var litt pågående, for dette er for meg bedre enn et at "han kunne stå på en fot og posere litt tøffere". Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 8. august 2013 Forfatter Del Skrevet 8. august 2013 (endret) Dag 8 - Bilde 8: En Tigger Jeg og min sønn var ute og såg på sykkel da vi traff på en hyggelig tigger som lurte på om vi ville ha en rose. Det var jo fristende, men vi har allerede fått en blå ballong fra en annen hyggelig tigger. Valget var tøft. Min sønn på 2 år var ikke i tvil, han ville ha ballong. Min bedre halvdel deler også ut roser, så den må jeg nok tenke litt på. Valgets kval. Det er fullt av slike tiggere rundt i hele byen. Rart at politiet lar de få lov til å forstyrre ro og orden på den måten. Jeg valgte å fokusere på det jeg likte best. Endret 8. august 2013 av Substitute 3 Lenke til kommentar
Hoywin Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Flott at du har tatt med både ballongen og rosa, tilfører bildet en fin symbolsk kontrast, og en meget treffende tittel Skulle likt å se mannen bak rosa litt meir eller litt mindre i fokus, slik det er nå trekker han en god del av oppmerksomheita, men uten at auget har en plass å lande. Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 8. august 2013 Forfatter Del Skrevet 8. august 2013 Skulle likt å se mannen bak rosa litt meir eller litt mindre i fokus, slik det er nå trekker han en god del av oppmerksomheita, men uten at auget har en plass å lande. Helt enig. Det var et dillemma det, jeg lurte på å la han være litt mer diffus, men så skulle det jo være et portrett. Den stakkars pinglete blomsten bringer jo skam over blomstene. (i hvert fall i forhold til blomstene til Polljen og Rinperm) VG kjøpte et av bildene mine av Trond Giske, det var jo litt morro. 1 Lenke til kommentar
polljen Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Bildet symboliserer vel egentlig dagens politikere (over mye av fargeskalaen), inkludert Giske, som noen svært svært diffuse personer fulle av tåkeprat. Me like!!!! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Dyktig med portretter her ja Lenke til kommentar
Geir D Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Gratulerer med et godt portrett og salget til VG. Jeg synes bildet forteller veldig mye, og at det er mye opp til betrakteren hva det sier. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Artig bilde av diffus politiker med klare røde og blå symboler. Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 8. august 2013 Forfatter Del Skrevet 8. august 2013 Bildet symboliserer vel egentlig dagens politikere (over mye av fargeskalaen), inkludert Giske, som noen svært svært diffuse personer fulle av tåkeprat. Me like!!!! Dyktig med portretter her ja Gratulerer med et godt portrett og salget til VG. Jeg synes bildet forteller veldig mye, og at det er mye opp til betrakteren hva det sier. Artig bilde av diffus politiker med klare røde og blå symboler. Takker for tilbakemeldinger. Bilde i dag ble et av de jeg er minst fornøyd med, det og dag 3. Men man har gode og dårlige dager. På dårlige dager så går jeg på mine første Flickr bilder og ser hvor dårlige de var og ser at jeg har lært masse og at bildene mine i dag er bedre enn den gang. Det er motiverende. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Dag 8: Morsomt bilde, og morsom tekst.....den var god Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå