Substitute Skrevet 6. august 2013 Forfatter Del Skrevet 6. august 2013 Å ja, må alltid spør om lov før jeg legger på nett. Alltid! Ja utfordringen å komme i kontakt med fremmede og få en kjemi som kan legge til rette for et godt bilde er større utfordring enn bildet selv synes jeg. Lenke til kommentar
Geir D Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Du leverer igjen på bilde 6! God dybdeskarphet og kontrast. Lenke til kommentar
AnnetteM Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Jeg har nytt favorittbilde. Dette var rett og slett nydelig (dag 6). Linjene, folka ja alt Keep it up. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Bilde 5, et skikkelig bra "arbeidsportett". Likte det naturlige uttrykket! Bilde 6, veldig bra av back-packerne. Flott kontakt! S/h et bra valg her! Synes du er veldig flink med "folk"! Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 6. august 2013 Forfatter Del Skrevet 6. august 2013 Mange flotte portretter, med god tematikk og følelsen av noe ekte. Jeg misunner deg din evne til å få ukjente til å stille opp på bildene. Personlig så er jeg "livredd" for å spørre fremmede om å få ta bilder. Veldig mye gode portretter. Går du bare bort til folk og spør? Jeg vil tro mange er skeptiske til det? Inspirerende. Du leverer igjen på bilde 6! God dybdeskarphet og kontrast. Jeg har nytt favorittbilde. Dette var rett og slett nydelig (dag 6). Linjene, folka ja alt Keep it up. Bilde 5, et skikkelig bra "arbeidsportett". Likte det naturlige uttrykket! Bilde 6, veldig bra av back-packerne. Flott kontakt! S/h et bra valg her! Synes du er veldig flink med "folk"! Takk for fine tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
Thebon Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Flott selvportrett! Krever tålmodighet og en del prøving for å få det ordentlig til, det har du lykkes med. Liker også bildene av guttene veldig godt. Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Flott lys og 80-tallslook i bilde 3. Synes ellers du er veldig flink til å få frem gode uttrykk i bildene/portrettene. Det er vel noe av det viktigste for å få dem bra! Bildet med hesten vært tatt med noe mindre blenderåpning ja, men fint allikevel. Synes du mestrer dette godt. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Bilde 6 var også godt med tøff etterbehandling. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Herlig portrett av back-packerne. Ser ofte folk jeg kunne tenkt meg å ta bilde av, men kvier meg for å spørre. Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 6. august 2013 Forfatter Del Skrevet 6. august 2013 Flott selvportrett! Krever tålmodighet og en del prøving for å få det ordentlig til, det har du lykkes med. Liker også bildene av guttene veldig godt. Flott lys og 80-tallslook i bilde 3. Synes ellers du er veldig flink til å få frem gode uttrykk i bildene/portrettene. Det er vel noe av det viktigste for å få dem bra! Bildet med hesten vært tatt med noe mindre blenderåpning ja, men fint allikevel. Synes du mestrer dette godt. Bilde 6 var også godt med tøff etterbehandling. Herlig portrett av back-packerne. Ser ofte folk jeg kunne tenkt meg å ta bilde av, men kvier meg for å spørre. Takk for fine tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
ringperm Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 En imponerende tråd. Imponerende bra bilder, men like imponerende at du får tatt dem. Som andre har nevnt før meg, så er det litt skummelt å gå bort til fremmende folk og spør om du kan få tatt et bilde av dem. Og når man likevel gjør det, så blir jeg også imponert at du klarer å beholde roen såpass at portrettene blir av ypperste klasse. Når jeg likevel er her inne, så vil jeg også berømme deg for de tilbakemeldingene du gir i nesten samtlige fest tråder. Reflekterte gode kritikker som holder et like høyt nivå som bildene du selv leverer. Og for en ukyndig, tidspresset wannabe fotograf som meg, så er også det meget imponerende. /end smisk Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 6. august 2013 Forfatter Del Skrevet 6. august 2013 En imponerende tråd. Imponerende bra bilder, men like imponerende at du får tatt dem. Som andre har nevnt før meg, så er det litt skummelt å gå bort til fremmende folk og spør om du kan få tatt et bilde av dem. Og når man likevel gjør det, så blir jeg også imponert at du klarer å beholde roen såpass at portrettene blir av ypperste klasse. Når jeg likevel er her inne, så vil jeg også berømme deg for de tilbakemeldingene du gir i nesten samtlige fest tråder. Reflekterte gode kritikker som holder et like høyt nivå som bildene du selv leverer. Og for en ukyndig, tidspresset wannabe fotograf som meg, så er også det meget imponerende. /end smisk Tusen takk Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Bilde 6 er nært på - og kanskje - hele augustfestens beste bilde så langt. Og, da tenker jeg på alle bidrag fra alle som deltar. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Flott det bilde 6 ja..... Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 (endret) For å nyansere: Bildet representerer noe mer enn motivet. Dvs. det er litt prosessen jeg tenker på når jeg sier bildet er hittil festens kanskje beste "bilde". Dette er ukjente personer der man må få dem til å posere for en ukjent - og ikke ting som mange oss andre har valgt å fokusere på som står i ro eller døde ting. Substitute har valgt det vanskelig for seg selv, men leverer. Endret 7. august 2013 av Mr. Sanders 2 Lenke til kommentar
DasMeister Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Backpackerne har den ultraskarpe, se-absolutt-alt av hud og diverse som er en klassisk fremgangsmåte når du tar bilder av mennesker med skarp optikk og "fremkaller" det svart/hvitt. Dette gjør ofte bildene bra tekniske, men la de slappe litt av før du knipser. Aldri la motivet få lov til å posere. Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 7. august 2013 Forfatter Del Skrevet 7. august 2013 Dag 7 - Bilde 7: Thor Hushovd Arctic Race of Norway er kommet til Bodø i dag. Jeg fikk tilgang til pressesonen og fikk et hyggelig møte med denne trivelige idrettsmannen. Gleder meg til sykkelrittet i morgen. Det er ikke like lett å kjempe om oppmerksomheten med mange andre. Objektet har dårlig tid, så en får ikke så mange sekunder på å tenke seg om og stille inn kamera. Lenke til kommentar
Geir D Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Shite.... Der tok du meg på senga, gitt! Forholdene tatt i betraktning, så synes jeg du skyter meget godt fra hofta her. Jo, det er jo ikke tvil om at han poserer, men du har fått så fin kontrast og skarphet, sammen med at DOF ble perfekt her, etter min mening. Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 7. august 2013 Forfatter Del Skrevet 7. august 2013 Shite.... Der tok du meg på senga, gitt! Forholdene tatt i betraktning, så synes jeg du skyter meget godt fra hofta her. Jo, det er jo ikke tvil om at han poserer, men du har fått så fin kontrast og skarphet, sammen med at DOF ble perfekt her, etter min mening. Takk for det. Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Ja, meget bra resultat! Når du først kan ta bilde av Thor Hushovd.. Tenk deg hvor lite som skal til for at det blir dårlig. Dermed dritbra levert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå