Gå til innhold

Augustfest 2013 - Substitute - Folk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har laget meg en ønskeliste/handlingsplan over hva slags tema jeg ønsker å ta bilde av, så får vi se hvor mange som går inn. Her er temaene:

- Barn

- Selvportrett

- Stor mann

- Dame

- Politi

- Brannmann

- Lettkledd

- I uniform

- Idretts person

- Kjendis

- Politiker

- Sammen med kjeledyr

- Slektning

- Familie

- Gammel

- I arbeid

- Tigger

- Skallet

- Følelser

- Sommerfølelse

- Skolestart

De to første er i boks. Fint å ha noe å strekke seg etter. Mulig jeg kommer på mer etter hvert.

Endret av Substitute
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg foretrekker også originale av det første bildet, full klaff med alle ’props’, lua var et blinkskudd i forhold til uttrykket til guttungen, og jeg likte godt de sterke fargene. Stor kontrast til selvportrettet, modig gjort, dette kunne ikke være i noe annet enn s/h, nydelig lys.

Lenke til kommentar

Dag 3 - Sommerfølelse

Husker du din første Frisbie. Følelsen av å ha den i hendene og nyte den.

Jeg har lekt litt med fargene for å prøve å få et litt mer drømmeaktig skjær med et retro look fra gammel Agfa film.

Det er ikke så enkelt å få poden til å sitte i ro, men her er han dypt konsentrert.

post-6686-0-57339400-1375553540_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Med dagens raske kameraer er det ikke så viktig å få ungene til å stå stille, men å holde deg i form så du kan følge ungene med kameraet. Liker bevegelse i barnebilder, det er en tid da sjelen løper løpsk. Her likte jeg lyset godt, men lurer på om det er digitalt filter, naturlig eller ekte film ?

Lenke til kommentar

Jeg synes at Alien Skin Exposure er et kult leketøy for å skape unaturlige bilder. Hverken mer eller mindre. Jeg har kun trial versjonen. Det er andre gang jeg kjører den. Jeg synes ikke at det er godt nok til at jeg kommer til å kjøpe det. Jeg vet ikke engang hva det koster.

Lenke til kommentar

Du legger "lista" høyt (fram i lyset) ser jeg!

Skal bli artig å se om du lykkes!

Bilde 3: Flott nostalgisk gjensyn med barn-/ungdomtidens mest givende sportslige leketøy. Aner filmfølelsen her..., så da funker det for meg! :)

PS!

Fikk faktisk lyst til å prøve frisbeegolf igjen... ;)

Lenke til kommentar

Dagens må du bare være fornøyd med :)

Synes også at selvportrettet ble meget bra.

Når det gjelder det første portrettet, så kan jeg være enig at det var for mye luft; men på den andre siden så synes jeg at forslaget til DasMeister ble for tett innpå. Ettersom gutten har en Angry BIrd caps, så er det essentialt at øyene blir med.

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

Flott bilde dag 3, ser ut som et vanskelig lys å jobbe med men bra utnyttet med hånden som skinner igjennom frisbeen og lensflarene i venstre hjørne

Å så alle de små detaljene refleksjonen i solbrillene og plasteret i pannen, meget bra komposisjon:)

Lenke til kommentar

Stadig gode bilder fra deg :)

Jeg synes ikke det er vesentlig at ikke mer av hesten er med. Komposisjonen sitter som vanlig, og du har fått med litt liv i håret. Det liker jeg. Kult at bakgrunnen er akkurat tydelig nok til å kunne identifisere den.

Lenke til kommentar

Her er det mange flotte bilder! Jeg liker særlig det første og det fjerde. Har du lyssatt det siste bildet på noe vis? Ser nesten ut som du har brukt noe for å lette skyggene i ansiktet. Hadde vært kult om hesten var mer definert, fikk litt mer plass. Da hadde det vært en tydeligere historie i bildet.

Er spent på fortsettelsen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...