JorunT Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Kjekk liten brannmannspire og passende absurd spidergirl, det var en morsom vri! Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 23. august 2013 Forfatter Del Skrevet 23. august 2013 Kjekk liten brannmannspire og passende absurd spidergirl, det var en morsom vri! Takk Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 23. august 2013 Forfatter Del Skrevet 23. august 2013 (endret) Dag 23 - Bilde 23: Jens Stoltenberg Rart hvem som vil bli tatt bilde av i disse tider. Alle skal få. Trivelig type. Alle bildene til nå i måneden ser dere i mitt sett: http://www.flickr.com/photos/44829438@N03/sets/72157635183914370/ Endret 23. august 2013 av Substitute 2 Lenke til kommentar
polljen Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 (endret) Bildet er som vanlig ypperlig. Trivelig type? hmmm (kanskje ikke rette stedet å kommentere det ) Endret 23. august 2013 av polljen Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 23. august 2013 Forfatter Del Skrevet 23. august 2013 Bildet er som vanlig ypperlig. Trivelig type? hmmm (kanskje ikke rette stedet å kommentere det ) Vel, jeg synes han var trivelig sånn personlig sett. Politikk og religion liker jeg ikke å blande meg borti. Men fint med alle som vil stille opp på bilde. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Som polljen påpeker er dette nok et ypperlig portrett. Lurer litt på hvilket objektiv du bruker på disse portrettene, som blir supre bortimot hver gang. Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Veldig mye bra her. Viktor, Selvportrettet, "fregnejenta" og Siv Jensen for å nevne noen. Sistnevnte har vel knapt sett så bra ut på bilde tidligere. Du gjør en bra jobb i å få ut det beste av de du fotograferer. Giske ser noe preget ut av valgkamp Lenke til kommentar
Thebon Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Nok en gang veldig bra!! Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 23. august 2013 Forfatter Del Skrevet 23. august 2013 Som polljen påpeker er dette nok et ypperlig portrett. Lurer litt på hvilket objektiv du bruker på disse portrettene, som blir supre bortimot hver gang. Veldig mye bra her. Viktor, Selvportrettet, "fregnejenta" og Siv Jensen for å nevne noen. Sistnevnte har vel knapt sett så bra ut på bilde tidligere. Du gjør en bra jobb i å få ut det beste av de du fotograferer. Giske ser noe preget ut av valgkamp Nok en gang veldig bra!! Takk for fine tilbakemeldinger. Jeg har hatt med meg en ryggsekk full av objektiver, men de aller fleste bildene blir tatt med mitt aller billigste objektiv. Sigma 50mm DG 1,4. Jeg kan ikke få rost dette objektivet nok. Det koster vel rund 2500 kr. Jeg prøver å være upartisk når jeg tar bilder av folk, men Giske kom jeg ikke helt over ens med, så da ble vel ikke bildet hans så fint... Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Jensebildet ble veldig bra. Mer enn bra faktisk, fordi jeg kan ikke huske å ha sett Stoltenberg jr. med såpass definerte "rynker" rundt munnen. Du har et blinkskudd her, som man sjelden ser av statsministeren. Sånn uten å ha lett etter utstyr (fordi jeg mener det viktigste sitter mellom ørene); hvilket kamera benytter du, Substitute? Selv så har jeg egentlig aldri vurdert Nikon, før jeg den siste tiden finleser om Canon/Nikon. Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 24. august 2013 Forfatter Del Skrevet 24. august 2013 Jeg bruker Canon 5D mkIII. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Ja, du passer på litt motvekt til Bilde 16 ser jeg...fint portrett og fine gråtoner. (Kunne tenkt meg at Jens fikk luftet håret sitt litt jeg da....) Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Et snilt (og fint) portrett av hr. Stoltenberg, han ser jo veldig godmodig ut, da! Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Du har den klart mest imponerende tråden, synes jeg. Ikke bare for at du har jevn og höy kvalitet på alle bildene, men for at du virkeligen utfordrer deg og klarer det. Inspirerende! Lenke til kommentar
AnnetteM Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Du tar noen aldeles fantstiske bilder og er helt klart enig med Helena om at din tråd er definitivt den mest imponerende Lenke til kommentar
Akre Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Såpass at en nybegynner blir litt stum .. og lurer på om en har kommet på feil fest eller tatt feil antrekk ..liksom Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Pent og beskrivende bilde av veslegutten Kult bilde dag 22. Sporty av dem å stille seg i positur. Og så oppi taket da Pent bilde av statsministeren. Mon tro om det bildet vi liker best av politikerne her påvirker våre valg Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Savner trådstarters aktivitet i denne tråden. Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Ja, og i det hele tatt her. Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 31. august 2013 Forfatter Del Skrevet 31. august 2013 Hei. Jeg er på Kreta med familien og kommer hjem i morgen. Jeg har fått tatt bilder, så får se om jeg får lagt ut bilder i morgen. Jeg har vært offline og koblet helt ut. Gleder meg til å se deres bilder her på slutten. Takk for masse fine ord. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå