annonymfyr:P Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Dette er en blandings tråd så syntes den høres hjemme her, men flytt den om det er feil. Til saken: en fyr jeg kjenner sa til meg at når han var i den værste kvisesonen i 14 årene så runket han minst 3 ganger om dagen, så sluttet han brått og da stoppet kvise veksten hans med engang. Kan det være en sammenheng? eller er det bare helt tilfeldig? jeg trur ikke helt på det, men det gjør han så bare føler for å spørre? Lenke til kommentar
Populært innlegg Slimda Skrevet 31. juli 2013 Populært innlegg Del Skrevet 31. juli 2013 Hvorfor har da ikke 100% av dagens gutter kviser? Be han gå uten onani i en måned, og se om det bedrer seg. 12 Lenke til kommentar
Populært innlegg kattungen Skrevet 31. juli 2013 Populært innlegg Del Skrevet 31. juli 2013 Nei, det er ingen sammenheng. 12 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Hadde det vært sant, så hadde ikke jeg vært noe annet enn en eneste stor kvise. Og det har jeg aldri vært plaget med. 1 Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Og i motsetning til Zarac var jeg pizzatryne gjennom hele tenårsperioden og var aldri særlig overaktiv med frøken Høyre. Tviler på at det har en nevneverdig sammenheng. Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Hehe, da tror jeg det hadde vært en god del flere pizzatryner iblandt oss Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Hehe, da tror jeg det hadde vært en god del flere pizzatryner iblandt oss Fysj faen Regnet med du bare hadde redigert ett smil på en pizza eller noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg