lindqvizt Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Jeg trenger et Miditower som har litt god plass.. Liker ikke Chieftec-kabinettene som "alle" har, selv om de praktiske.. Jeg trenger plass til 2 harddisker + floppy, og luft mellom.. Slik det er nå står de oppå hverandre, og blir for varme etter noen timer.. Noen som har gode forslag :?: Takker for all respons... Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Du må oppgi hvor mye du har tenkt å bruke. Uansett så liker jeg Lian-Li veldig godt. Skjekk Microplex som har bra utvalg av kabinetter. Lenke til kommentar
lindqvizt Skrevet 26. september 2003 Forfatter Del Skrevet 26. september 2003 Det bør ikke være for dyrt, helst under 700kr. Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Det bør ikke være for dyrt, helst under 700kr. Utforsk Microplex selv i første omgang, og gi oss noen eksempler på hva du ønsker, så kan vi heller advare deg hvis det er noe du bør holde deg unna :wink: Lenke til kommentar
andjoha Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 med eller uten psu? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 AVANTECH Medium Server Tower AOpen H600B AOpen H600A Alle de tre kabinettene kan anbefales. Det er kvalitet for en meget rimelig penge. De to sistnevnte har en meget god PSU som koster 600 kroner i "løsvekt". Test av H600 finner du på hardware.no mens www.ocshoot.no har testa Avance toweret (riktignok ikke den hvite utgaven). Lenke til kommentar
lindqvizt Skrevet 26. september 2003 Forfatter Del Skrevet 26. september 2003 Har allerede lett rundt på mange forskjellige nettbutikker allerede, også her på hardware.no.. Jeg fant dette: http://www.qtec.info/products/product.htm?artnr=13480 Det er uten strømforsyning, vil denne passe? http://komplett.no/k/ki.asp?action=info&p=...3&GrpID=10&s=pl Skjønner ikke helt spesifikasjonene på det kabinettet, :oops: er det plass til flere enn 2 harddisker + floppy? Lenke til kommentar
lindqvizt Skrevet 26. september 2003 Forfatter Del Skrevet 26. september 2003 AVANTECH Medium Server Tower Det så interessant ut.. Takk for raske svar! 8) Lenke til kommentar
Ohord Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Er det 700 kr med eller uten PSU? Lenke til kommentar
lindqvizt Skrevet 26. september 2003 Forfatter Del Skrevet 26. september 2003 Poster kanskje litt "som en gal nå" men det får gå.. :wink: Hvor kan jeg få kjøpt den Titan-utgaven som testes her: http://www.ocshoot.no/avance.htm ? Det var jo bare helt rått! :o Lenke til kommentar
Ohord Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Poster kanskje litt "som en gal nå" men det får gå.. :wink: Hvor kan jeg få kjøpt den Titan-utgaven som testes her: http://www.ocshoot.no/avance.htm ? Det var jo bare helt rått! :o Du finner den på 3Dfxcool.no Lenke til kommentar
lindqvizt Skrevet 26. september 2003 Forfatter Del Skrevet 26. september 2003 Nå fant jeg det.. Så ikke webshop-knappen der... :oops: Selvfølgelig måtte det være utsolgt.. Leter etter andre steder som selger det... Noen som vet? (det ser ut som om jeg kommer til å sprenge budsjettet mitt! :wink:) Lenke til kommentar
FooKer Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Liker dette jeg http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...13&GrpID=6&s=pl Har stillegående psu, med 12cm vifte på 'innsiden'. Du kan ha en 12cm vifte bak, opp til 9,2cm forran. (Bare husk at en sort dvd-brenner og floppy ser veldig fint ut i motsetning til vanlig hvitt.) Lenke til kommentar
lindqvizt Skrevet 27. september 2003 Forfatter Del Skrevet 27. september 2003 Hvis jeg kjøper nytt kabinett uten PSU, kan jeg bruke PSU'en som står i mitt AOpen HQ45 ? Det er kanskje ikke den beste løsningen, men jeg har ikke lyst til å bruke så altfor mye penger, da PCen ikke er helt ny lenger.... :-? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Hvis jeg kjøper nytt kabinett uten PSU, kan jeg bruke PSU'en som står i mitt AOpen HQ45 ? Ja Lenke til kommentar
lindqvizt Skrevet 27. september 2003 Forfatter Del Skrevet 27. september 2003 Ja Okey, takker! Lenke til kommentar
Pelle- Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Ikke kjøp kabinett, gjør som meg å kjøp et digert skrivebord. Så legger du bare alle delene på skrivebordet. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Ikke kjøp kabinett, gjør som meg å kjøp et digert skrivebord.Så legger du bare alle delene på skrivebordet. God idé. Så må du ha med deg tilhenger når du skal på LAN :wink: Lenke til kommentar
Pelle- Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 neida, jeg pakker det bare i sekken, evt inn i soveposen hvis jeg har den med. Lenke til kommentar
lindqvizt Skrevet 28. september 2003 Forfatter Del Skrevet 28. september 2003 Haha, det var en kjempegod ide... :green: Har dårlige med tilhengere, så jeg tror jeg satser på et kabinett... Eller kanskje en tre-kasse?? Evt. sveise en kasse?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå