Gå til innhold

Erfaring med nettbrett?

Gjest

Anbefalte innlegg

Imorgen tikker lønnen inn og jeg har bestemt meg for å invistere i et nettbrett.

I denne sammenheng lurer jeg litt på hvilke nettbrett dere har å anbefale, og hvorfor dette nettbrettet.

Selv så vipper jeg litt mellom

Xperia Tablet Z

http://www.sonymobile.com/global-en/products/tablets/xperia-tablet-z/

Og Galaxy Note 10.1

http://www.samsung.com/global/microsite/galaxynote/note_10.1/index.html?type=find

Da noten begynner å bli 1,5 år gammelt trodde jeg det muligens skulle komme en oppdatering av denne i år, men når note 8.0 kom ble jeg usikker på om vi får se dette i år. Noen som har lest noe om det?

Takk for alle svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gå for Xperia Tablet Z. Hadde gleden av å ha dette i hende noen dager i sommer. Å gå tilbake til min Note 10.1 føltes som å gå noen år tilbake i tid. Tablet Z er kjapt, vakkert, svært lett, tynt, god å holde. For noen dager siden fikk jeg en ipad 4. Det var grusomt. Føles tung og utdatert (selv om skjermen og ytelsen er bra). Vekta føles svært godt, og den digre ramma rundt skjermen gjør at den føles som et steinalderprodukt.

Endret av wirrumsen
Lenke til kommentar
Gå for Xperia Tablet Z. Hadde gleden av å ha dette i hende noen dager i sommer. Å gå tilbake til min Note 10.1 føltes som å gå noen år tilbake i tid. Tablet Z er kjapt, vakkert, svært lett, tynt, god å holde. For noen dager siden fikk jeg en ipad 4. Det var grusomt. Føles tung og utdatert (selv om skjermen og ytelsen er bra). Vekta føles svært godt, og den digre ramma rundt skjermen gjør at den føles som et steinalderprodukt.

Takk for godt svar :)

Lenke til kommentar
ikke kjøp tablet som er mindre enn 10" iallefall, da kjøper du bare en stor mobil :p

Nei mindre enn 10 er uaktuelt :) har note 2(kjøper nok note 3 når den kommer) og det får være min lille "tab" :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...