SSSMonkey Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Hvor får jeg tak i driver til USB Host Controller? Lenke til kommentar
Gimlisonofgloin Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Det kommer litt ann på om det usb 1.0 eller 2.0. Er det 2.0, så må du nok skaffe deg servicepack 1 Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Eller du kan prøve hjemmesiden til hovedkortprodusenten. En del produsenter har /hadde en driver liggende, men den kan være fjernet, fordi den er inkludert i SP1. Gjelder b.la. et hovedkort jeg har vært borti, husker dessverre ikke navnet i farten... Lenke til kommentar
SSSMonkey Skrevet 30. september 2003 Forfatter Del Skrevet 30. september 2003 Har USB 2.0 og jeg har SP1. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Etter det jeg vet da så bør det funke. Gjør det ikke det? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Hvis ikke så gå til maskinvarebehandling og oppdater manuellt drivere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå