fjarle Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Et kinesisk flaggskip og en mobil med superzoom-objektiv er blant nyhetene.Her er august-mobilene Lenke til kommentar
johanf Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Ikke noe om Moto X som lanseres torsdag? Lenke til kommentar
fjarle Skrevet 31. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2013 Enn så lenge er ikke Motorola til stede i det norske markedet. Inntil de returnerer vil vi neppe få Moto X gjennom vanlige norske kanaler - men gråimport gjennom et utvalg nettbutikker kan det fort hende at vi får. Der er markedet såpass uoversiktlig, omskiftende og stort, at det er vanskelig for oss å ha oversikt over hva som kommer og ikke kommer. Listene vi fører er basert på informasjon direkte fra produsentene, over hva de selv har kontroll på at kommer til Norge Ifølge Sony skal det ikke være nye Xperia-er på vei inn i markedet i august. Xperia M skal være ute i løpet av tredje kvartal, så det kan tenkes den kommer hit i september. Av og til hender det seg at enheter blir glemt - så vi dobbeltsjekker med Sony. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Ikke noe om Moto X som lanseres torsdag? Den vil bli annonsert i morgen. Er veldig interessert i den selv, da jeg vil ha en litt mindre telefon enn dagens toppmodeller. (Siste nytt om den: http://www.gsmarena.com/spy_shots_reveal_moto_x_will_be_very_compact_use_nanosim-news-6493.php) Lenke til kommentar
plitter Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Huawei Ascend G525 til 1500 kr??? Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Huawei Ascend G525 til 1500 kr??? Kan se slik ut, koster vistnok omtrent en tusenlapp i Fillipinene. Virker som en spennende sak. Liker tanken på Dual Sim. Kanskje jeg kan dele en "ubegrenset" datapakke med kjæresten i ene slotten, og ha et billig ringe-sim i den andre. Amobil: ta gjerne en test av denne, og prøv ut dual-sim featuren. Lenke til kommentar
Fio Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Ikke noe exact dato på release på ZTE sin? Lurer litt på om det muligens blir min neste mobil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg