AnonymDiskusjon Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Joda Vet ikke helt hva jeg egentlig skal skrive her. Har bare noen rare følelser som jeg ikke klarer å sette fingeren på. Var sammen med ei jente i litt over 2 år. Er 10-11 måneder siden det ble slutt. Hun var utro, jeg flyttet ut på dagen jeg fikk vite det. Fremdeles takler jeg ikke å møte, prate osv med jenta. Har masse felles venner, mange jeg måtte kutte bort da de hang sammen med henne hele tiden. Jævlig spesielt. Har vært "sammen" (one night's osv) med flere jenter i ettertiden. Er en jente som jeg har kjent et par år nå, som jeg har fått veldig god kontakt med i det siste. Ufattelig flott jente, utseendemessig og personlighet. Prater hver dag, har det koselig når vi møtes, i det hele tatt. Er ikke sammen da. Det som er, jenta er veldig interessert i meg. Og jeg i henne. Men når jeg fremdeles tenker at hun dama jeg var sammen med for lenge siden, at det er så jævla rart bare om jeg ser henne ute på byen. Er det da dumt av meg å gå inn i et nytt forhold...? Hu dama jeg har kontakt med nå er som sagt ufattelig flott, passer sammen som zalo og oppvask. Men er noe rart som henger igjen fra før av. Vil personlig si at jeg gir meg faen i x'n, men skjer noe rart med kroppen når jeg ser henne. Vet ikke helt hva jeg vil fram til her, hadde kanskje bare mye på hjertet. Vil bare ikke såre jenta jeg "holder på med" nå. Hun fortjener det beste, vet ikke om jeg er det.. Blæh. Mye tekst og drit her, beklager det. Men om noen har synspunkter på dette, peis på. Tar meg en dram og noen timer på øyet nå. Anonym poster: 3c31e945f522b933c3693795c077dace 1 Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Har selv vært i samme båt der en tidligere frøken klarte å ødelegge forholdet/vennskapet mellom oss. Når jeg så henne så fikk jeg en underlig følelse som ikke kunne helt beskrives, men samtidig fikk jeg avsmak av det hele. Samme hvor lite gøy dette var så valgte jeg å ikke ha kontakt med henne. Dette er nå ca 5 år siden. Idag har jeg familie på 3 og storkoser meg. Det er ingenting den x'n kan hoste opp som kan rediggjøre for det hun har gjort. Ikke gå tibake, hold deg til det nye beitet 4 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Det er naturlig at ekser man har vært sammen med lenge "henger igjen", på mange måter. Jeg kunne aldri tenkt meg å bli sammen med eksen igjen, men føler allikevel et slags knøttlite eieforhold, og hadde garantert fått en klump i magen om jeg plutselig så ham på gata (nå bor han i utlandet, så det slipper jeg heldigvis, hehe..). Hvis det føles bra med den nye jenta og dere trives sammen... jeg er enig med Icetears, go for it . Kan hende du bare trenger litt tilvenningstid før du slapper av og innser at ting er kjempebra og klarer å gi enda mer slipp på eksen. Lenke til kommentar
S0L Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Gå videre, så går det (iallefall tilnærmet) over. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Go for it, vært i samme situasjon selv. Bare da var det 4 måneder etter at det ble slutt etter 4 år. Selv om det ikke fungerte mer enn i et par måneder mellom meg og hun nye, hjalp det meg mye i å komme over x'en Angrer ikke et sekund. Lenke til kommentar
Malhalla Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 (endret) Det er du som har konstruert hat mot din ex, du har fremdeles sterke følelser for henne og burde konfrontere henne slik at dere får "blåst ut", eller ihvertfall du får gi kroppen din en fysisk erfaring på at dette faktisk er over og ut av åpenbare årsaker. Det ligger meget dypt, så langt inne at du føler deg mindreverdig pga. hennes utroskap og du vil ikke innfinne deg i være nr. 2 på lista, derfor ga du henne fyken, dessverre så er ikke dette i samstemning med resten av kroppen som fremdeles huger etter henne. Den beste motgiften er aksepter dine følelser for henne, og bearbeid dem med nedverdigene realitet fra din ex, eller se at der faktisk er noe mye bedre der ute, som du og kanskje allerede har. Eller så er det nok så at du har hatt det beste, og du har ikke funnet det igjen. Da har du et problem og får bare venne deg til at hjertet ditt er okkupert. Endret 31. juli 2013 av Malhalla Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Høres ut som et lite indre dilemma, ja. Noen ganger kan det hjelpe å la seg selv få sterkere følelser for en "ny" (les; den nye flammen), som da kanskje kan få de 'gamle' følelsene for eksen til å gradvis forsvinne - etterhvert som du kommer nærmere den nye. Om du føler du ikke vil komme til det punktet med den nye flammen, har jeg bare et lite tips til deg. Prøv å gjør om tankegangen din ved å assosiere eksen med noe ekkelt/utrivelig, for eksempel; se for deg eksen din gjøre ekle og forkastelige ting e.l (et raskt søk på google, og du finner utdypninger). Vil ikke gå i detaljer om hva, siden jeg ikke har peiling på hva du synes er ekkelt. Lenke til kommentar
vebbiii Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Var sammen med ei jente i litt over 2 år. Er 10-11 måneder siden det ble slutt. Hun var utro, jeg flyttet ut på dagen jeg fikk vite det. Creds til deg, altfor mange tøfler som ikke har selvrespekt på dette området. Det er du som har konstruert hat mot din ex, du har fremdeles sterke følelser for henne og burde konfrontere henne slik at dere får "blåst ut" Ekstremt dårlig råd etter min mening. TS bør glemme eksen, og gå videre. Du sier du er interessert i hun nye, så da er det ganske enkelt: Go for it! Lenke til kommentar
Malhalla Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Standard fix på: Men er noe rart som henger igjen fra før av. Vil personlig si at jeg gir meg faen i x'n, men skjer noe rart med kroppen når jeg ser henne. Lenke til kommentar
Zeeza Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Det er du som har konstruert hat mot din ex, du har fremdeles sterke følelser for henne og burde konfrontere henne slik at dere får "blåst ut", Er enig i at dette hadde vært en god løsning, men det blir vel litt for lenge siden nå. Konfrontasjon er godt for å få ut følelser og komme seg videre, det kan jeg skrive under på , men når det er 2 år siden er vel det toget gått. Jeg hadde prøvd meg med den nye jenta. Det er hardt å gå videre, og syns ikke det er rart at du føler som du gjør, men hvis du bestemmer for å dvele mer med deg graver du deg bare lengre ned, tror jeg. Go for it, kommer ingen steder med å holde seg selv tilbake Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2013 TS her. Kan hende anonym-ID'en er annerledes da innlegget ble skrevet mens jeg var i Tyrkia. Jeg ble sammen med jenta og vi har nå vært sammen nesten to måneder. Alt er helt topp og jeg angrer ikke et sekund! Takk for alle svar. Anonymous poster hash: 289e7...583 Anonymous poster hash: 289e7...583 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Gratulerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå