ronaldinho97 Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 har søkt heltberg og otto treider, noen med erfaring? Itillegg ligger jeg på plass NR 102 på venteliste på elvebakken vgs, hva er sannsynligheten for at jeg kommer inn. Lenke til kommentar
Linaria1 Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Jeg gikk på Otto Treider i 1. klasse. Veldig fornøyd. Lærerne var utrolig flinke der Lenke til kommentar
ronaldinho97 Skrevet 31. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2013 hva med fotball linja? Lenke til kommentar
martin1d Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Om du ligger på 102 plass på venteliste så kommer du ikke inn. Lenke til kommentar
ronaldinho97 Skrevet 2. august 2013 Forfatter Del Skrevet 2. august 2013 (endret) , men har noen erfaringer med disse skolene? Endret 2. august 2013 av ronaldinho97 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 , men har noen erfaringer med disse skolene? Jeg kjenner to stk. som byttet fra min skole til Heltberg for å forbedre karakterene sine fordi de hadde dårlige karakterer fra før av. Hørte også at de fleste der har svært gode karakterer i forhold til sine jevnaldrende på andre skoler. Virker som om det er lett å få gode karakterer på Heltberg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå