aWm Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 jeg lasted ned et CCG Zero hour,, fikk masse filer alle heter .part... er det noen program som kan åpne denne filen?.. jeg tror det er iso filer og har prøvd winiso og ahead nero clone cd, ingen kunne åpne filene Lenke til kommentar
aWm Skrevet 27. september 2003 Forfatter Del Skrevet 27. september 2003 noe merkelig vanligvis får man hjelp med en gang. menne ikke denne gangen Lenke til kommentar
sindre313 Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 winiso eller daemon toolz Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 IsoBuster er helt genialt! Lenke til kommentar
wil Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 holder en knapp på Winiso ja. tilogmed hvis du skal åpne .bin filer så kan du bruke det. det har jeg faktisk prøvd en gang Lenke til kommentar
Mr-CEO Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Kremt. Står det ikke noe i retningslinjene om å ikke skrive noe som kunne føre til priatkopiering? .part filer er vel ett eller annet prog som ikke er helt ferdig enda? Det er iallefall ikke ett normalt image format. Men det at du har mange filer tyder vel på at det er pakket på noe vis.... Lenke til kommentar
aWm Skrevet 28. september 2003 Forfatter Del Skrevet 28. september 2003 jeg brukte winiso. pirat kopi av det også. det er sant .part filene var halvferdige file faktisk. eDonkey lager slike file før den e helt ferdig. så thx, jeg venter på at moderatoren skal stenge denne jeg Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 jeg venter på at moderatoren skal stenge denne jeg Og du får en liten ferie... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det omfatter også informasjon om bruk av diverse modchips og lignende for konsoller. Videre er det forbudt å annonsere, reklamere eller informere om emulatorer. Det er forbudt å gi spesifikk informasjon om hvor en kan laste ned spesifikk musikk, film, programvare etc. fra filesharing-hubber, videre er det forbudt å komme med direkte reklame for hubber. Utsagn som "på hub xxx.xx finner du spesifisert warez" er ikke tillatt. Dette er ikke et warez forum Posten stenges, og siden du er ny her på forumet får du se på deg selv som kraftig advart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg