Gå til innhold

V depth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nydelig landskapsbilde med fin komp. Bildet vinner seg på å sees i full størrelse. :)

Ikke helt lett med konstruktiv kritikk uten exif - med høy blender går jeg her ut fra at du mener stor blender og lav tallverdi?

Jeg går ut fra at det er et bevisst valg, men jeg synes nok fokusområdet blir litt vel snevert - kanskje har dette med at bildet er satt sammen av 15 bilder? Hvis ikke ville jeg nok ha valgt mindre blender og noe større dybdeskarphet - slik det er bildet er vakkert, men i mine øyne drukner fokusområdet litt i alt de ullne.

Men - når jeg sitter og betrakter det liker jeg det bedre og bedre slik det er ;) Blir ikke enig med meg selv, men nå har du i alle fall fått noen tanker fra min side ift. bildet!

Ellers synes jeg du er svært dyktig i det du gjør og ser frem til å følge deg videre :)

Lenke til kommentar

Nydelig landskapsbilde med fin komp. Bildet vinner seg på å sees i full størrelse. :)Ikke helt lett med konstruktiv kritikk uten exif - med høy blender går jeg her ut fra at du mener stor blender og lav tallverdi? Jeg går ut fra at det er et bevisst valg, men jeg synes nok fokusområdet blir litt vel snevert - kanskje har dette med at bildet er satt sammen av 15 bilder? Hvis ikke ville jeg nok ha valgt mindre blender og noe større dybdeskarphet - slik det er bildet er vakkert, men i mine øyne drukner fokusområdet litt i alt de ullne.Men - når jeg sitter og betrakter det liker jeg det bedre og bedre slik det er ;) Blir ikke enig med meg selv, men nå har du i alle fall fått noen tanker fra min side ift. bildet! Ellers synes jeg du er svært dyktig i det du gjør og ser frem til å følge deg videre :)

Tusen takk for utfylt kommentar og gode ord :-)

Jeg skal se om jeg kan gå ned å få til noen versjoner med mer dybdeskarphet idag. Blir sjeldent enig med meg selv så kritikken hjelper veldig :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...