Akre Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Lekkert ja.. Spanjoler kan det med Fiestas! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Her var det mye fargesprakende og flott..... Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 18. august 2013 Forfatter Del Skrevet 18. august 2013 Herlig. Ser for meg det der med å "...hive på meg noe klær og finne stativet og løpe ut på stranden...". Når slike motiv dukker opp så må man bare kjøre på. Flott fanget.Hehe, måtte jo løpe, det hadde jo holdt på en god stund alt før jeg oppfattet hva om skjedde. Dessuten prøvde jeg først å ta bilde fra hotellet, men noen elendige palmer stod i veien.. Fantastiske bilder de to siste Nyt SydenTakk for det, nyter den nest siste kvelden/natten før jeg vender snuten og resten av anatomien hjemover igjen. Veldig flott lys og fine farger. Ja der har vi fyrverkeri! :-) Herlig :-) Flott timet og veldig bra utført. Kjempeflott. Når du lager flotte bilder så får du et kresent publikum som vil ha mer ;-)Takk for det. Lekkert ja.. Spanjoler kan det med Fiestas!Var ikke mye som minnet om finanskrise i det fyrverkeriet for å si det sånn... Her var det mye fargesprakende og flott.....Takk for det Randi! Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 18. august 2013 Forfatter Del Skrevet 18. august 2013 (endret) Lørdag 17. august.Var en tur i gamlebyen i Alcudia på lørdag, og det ble et og annet bilde.Det stod mellom to bilder, falt til slutt på dette. (legg forresten merke til den fjonge tittelen på bildet....)Legger konkurrenten i spoiler, det ble forkastet da jeg har hatt et lignende bilde før i festen....) 7D + Sigma 10-20mm f/4-5.6 Vurderte å klone bort (jeg gjorde det forsåvidt også den ventilen og kompisen oppe til venstre,) men da ble det litt tomt oppi hjørnet der, så da fikk de stå)19A - 21A - 21 by awesnes, on Flickr IMG_7707 by awesnes, on Flickr Endret 18. august 2013 av awesnes Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Her kom det enda mer fargerikt ja - lyser bra opp de dørene... Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 (endret) Kult. Vanvittig tett de tre dørene står og kjekk fargepalett. Endret 19. august 2013 av Mr. Sanders Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Godt valg å la ventilen stå. Liker spoiler bildet også, uttrykket til hun som sitter gjør det hele mer dramatisk. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Synes IMG_7707 var meget flott. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 19. august 2013 Forfatter Del Skrevet 19. august 2013 Her kom det enda mer fargerikt ja - lyser bra opp de dørene... Kult. Vanvittig tett de tre dørene står og kjekk fargepalett. Takk for det, variasjoner over grønt kan man vel kalle det. Godt valg å la ventilen stå. Liker spoiler bildet også, uttrykket til hun som sitter gjør det hele mer dramatisk. Synes IMG_7707 var meget flott. Takk for det,. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 19. august 2013 Forfatter Del Skrevet 19. august 2013 Søndag 18. augustEt bilde som kostet mye svette, bittelitt blod men dog ingen tårer...Å gå på "fjelltur" i nesten 30 grader er relativt slitsomt, heldigvis var det bare seks kilometer og 250 høydemeter opp til toppen. Var en tur på en liten fjelltopp i nærheten av Alcudia på lørdag ettermiddag/kveld, Puig sant Marti. Et yndet startsted for paragliding.Bildet er tatt etter at solen gikk ned bak fjellene.Bildet er satt sammen av 10 høykantbilder. Måtte fikse på noen skjøter her og der. Bør sees i stor versjon for litt detaljer (bare klikk på bildet). Gamlebyen (selve Alcudia) ligger helt til venstre i bildet)Panorama_Alcudia by awesnes, on Flickr Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 3 august, selvportrett x 33 er fabelaktig! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 18. ble et flott panorama - mye slit med slikt ja... Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Begge bildene du leverte 17. august var fargerike og flotte på sin måte. Dørene var fargerike og morsom komposisjon. Herlig innslag i hverdagskultur. Slikt har vi alt for lite av i norge. Skikkelige fargklatter. Jenta som beveger seg nedover smuget er jo utrolig flott. Her føler jeg at jeg følger en viktig person og det er omgivelsene som beveger seg og glir forbi. Lyset og fargene, teksturer og komposisjon er bare helt riktig. Utrolig flott. Panoramabildet ble fint. Teknikken sitter og jeg ser ikke noen skjøter eller kanter. Fin utsikt. Bra komponert. Massevis med detaljer. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 20. august 2013 Forfatter Del Skrevet 20. august 2013 3 august, selvportrett x 33 er fabelaktig! Takk for det 18. ble et flott panorama - mye slit med slikt ja... Takk for det. PS pleier å være flink, men hender det blir en og annen skjøt. Men litt jobbing med kloneverktøyet så pleier det å bli visket ut. Ser en skjøt jeg ikke så på den lille pcen. Begge bildene du leverte 17. august var fargerike og flotte på sin måte. Dørene var fargerike og morsom komposisjon. Herlig innslag i hverdagskultur. Slikt har vi alt for lite av i norge. Skikkelige fargklatter. Jenta som beveger seg nedover smuget er jo utrolig flott. Her føler jeg at jeg følger en viktig person og det er omgivelsene som beveger seg og glir forbi. Lyset og fargene, teksturer og komposisjon er bare helt riktig. Utrolig flott. Panoramabildet ble fint. Teknikken sitter og jeg ser ikke noen skjøter eller kanter. Fin utsikt. Bra komponert. Massevis med detaljer. Takk for det Substitute. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 20. august 2013 Forfatter Del Skrevet 20. august 2013 (endret) Mandag 19. augustSiste kveld i varmere strøk, var ute for å ta et par "lang lukkertid"-bilder av nevøen min som lekte med en lysende leke, fant denne forlatte parasollen som "solte" seg i månelyset. Edit: Rettet opp horisonten, orginalen ligger i spolierMallorca_2013_ (1623) by awesnes, on Flickr Endret 21. august 2013 av awesnes 1 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Flott bilde - det ble en slags parasoll-sopp..(en liten skjevhet på horisonten kunne kanskje vært rettet...men det er kanskje jeg som er så pirkete med slikt...) Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Ja. Den ble kul. Flott lys og fin komposisjon. Fine farger og spennende skygger (Godt ikke bare jeg som pirker på horisonten...) Lenke til kommentar
ringperm Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Veldig mye gode bilder du har levert i det siste. Sjongløren var morsomt fanget, det samme var dørene. Men jeg falt pladask for den lille jenta på tur. Jeg kan forestille meg den lette og nysgjerrige ruslingen bortover gaten. En liten ekspedisjon for et lite vesen som gjør store øyne over de inntrykk hun fanger opp. Flott lys og fine farger. Komposisjonen var perfekt, og det fungerer meget bra at jeg faktisk må se litt opp mot cap'en Panoramaet var også flott, med fint lys i horisonten. Den parasollen minner meg om en sopp, og jeg får nesten lyst til å ta frem macro objektivet for å ta bilde av bildet Fint lys også her. Gleder meg (selvsagt) til mer. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Her var det store sprang, fra duse tåkebilder til sydenbilder med knall! Bildet av palmene dag 13 er min favoritt, fine silhuetter og perfekt med de mørkerøde strandstolene i flott formasjon. Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Parasollbildet var knalltøft. Anderledes enn det man ser så ofte ellers; aka knalltøft. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå