Substitute Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 8. August var virkelig eye candy. Magisk og trollsk. Utrolig spennende objekt. Fint eksponert og her har du virkelig fått med hele spekteret av lys. Du skjønner du har gjort et bra bilde når du får folk som tolker bildet ditt i forskjellige retninger. Vakkert. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 9. august 2013 Forfatter Del Skrevet 9. august 2013 He, he. Nice. For å vise at jeg ikke bare tenker mørkt: Det er også en søt liten fugl i bildet. Hehe, bildet er tydligvis dypere enn først antatt... 8. August var virkelig eye candy. Magisk og trollsk. Utrolig spennende objekt. Fint eksponert og her har du virkelig fått med hele spekteret av lys. Du skjønner du har gjort et bra bilde når du får folk som tolker bildet ditt i forskjellige retninger. Vakkert. Tusen takk for hyggelig kommentar! Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Du leverer alltid knallbra bilder. Kan ikke huske å ha sett noe kjedelig fra deg. Uansett veldig fine bilder i tråden her og. Favoritt er vel bilde av skogen i s/h med dis. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 12. august 2013 Forfatter Del Skrevet 12. august 2013 (endret) Du leverer alltid knallbra bilder. Kan ikke huske å ha sett noe kjedelig fra deg. Uansett veldig fine bilder i tråden her og. Favoritt er vel bilde av skogen i s/h med dis. Takk for hyggelig kommentar!! Gårsdagens bilde, ikke alt for spennende, men litt urban kunst på et forlatt industri-lokale i nærområdet. I natt drar jeg en uke til varmere strøk (Mallorca), så da kan det tenkes det blir en liten poste-bilde-pause. Har med en liten PC, men får se om jeg har tålmodighet til å redigere bilder på den... Utstyr: 7D med Sigma 10-20mm f/4-5,6 (Så da har jeg brukt alle objektivene mine pluss et låneobjektiv hvis jeg ikke husker feil...) August12_ 029 by awesnes, on Flickr Endret 12. august 2013 av awesnes Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 13. august 2013 Forfatter Del Skrevet 13. august 2013 (endret) Tirsdag 13. august Tja, har ankommet verdens største land, nemlig syden, så da klesker jeg like gjerne til med: "Et par (nesten)siluetter av tre palmer av ymse størrelse i solnedgang" Edit; er det mulig å glemme å ta med utstyret som ble brukt hver enda gang da!! Canon 7D + Sigma 10-20mm IMG_6972a by awesnes, on Flickr Sitter på en liten 11.6" pc med ikke alt for god skjerm, så hvis det er noe krøll med ting og tang kan jeg heldigvis legge all skyld på skjermen. Endret 13. august 2013 av awesnes Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Om det der er krøll, så har du hatt flaks Bildet ble skikkelig kult. Flott himmel, fin symmetri i trærne, og veldig beskrivende om stedet med strandstolene. Kos deg på ferie! Lenke til kommentar
Thebon Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 (endret) Fint bilde fra det store syden Ser fristende ut med en strandstol akkurat der, flott bilde Endret 13. august 2013 av Thebon Lenke til kommentar
ringperm Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Knallbra bilder. Spesielt sydenbildet. Det var nydelig og en irriterende påminnelse på at jeg ikke har vært i sydlige strøk på alt for mange år. Jeg vil se mer. (Pliis?) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Syden er et trivelig land; og bildet ga meg stor lyst til å reise. Den palmen til venstre ser ut til å vært med på litt av hvert Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Fy flate. Ekstremt kult sydenbildet. Her stemmer alt. Komposisjonen er er inndelt i tredeler. De tre palmene er interessante i seg selv som hovedmotiv. (jeg ville ikke sagt nydelige) De veier opp terrenget av solsenger. Himmelen er bare en nytelse i farger. Bildet er rett og slett fantastisk. (du må jo gi det et navn, når du har skapt et mesterverk så fortjener det noe annet enn IMG_6972a. Munch ville snudd seg i graven. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 15. august 2013 Forfatter Del Skrevet 15. august 2013 Om det der er krøll, så har du hatt flaks Bildet ble skikkelig kult. Flott himmel, fin symmetri i trærne, og veldig beskrivende om stedet med strandstolene. Kos deg på ferie! Fint bilde fra det store syden Ser fristende ut med en strandstol akkurat der, flott bilde Syden er et trivelig land; og bildet ga meg stor lyst til å reise. Den palmen til venstre ser ut til å vært med på litt av hvert Stilig sydenbilde! Takk for det! Knallbra bilder. Spesielt sydenbildet. Det var nydelig og en irriterende påminnelse på at jeg ikke har vært i sydlige strøk på alt for mange år. Jeg vil se mer. (Pliis?) Hehe, skal se hva jeg får til. Men for å være ærlig blir det ikke alt for mye tid til fotografering, toåringen stjeler mye oppmerksomhet gitt. Dessuten er det ikke såååå mye spennende å ta bilde her, går jo stort sett i turister, strandstoler, sand og en og annen palme. Men det gjør jo at jeg må prøve å være kreativ (noe som ikke alltid er like lett). Og i og med at solen går ned "bak" oss blir det lite solnedgangsbilder/seascape. Men har som mål å prøve å komme meg opp tidlig engang for å se om soloppgangen er noe tess (har jo orsåvdit en naturlig vekkeklokke på rommet, så bør være mulig å komme seg opp....) Fy flate. Ekstremt kult sydenbildet. Her stemmer alt. Komposisjonen er er inndelt i tredeler. De tre palmene er interessante i seg selv som hovedmotiv. (jeg ville ikke sagt nydelige) De veier opp terrenget av solsenger. Himmelen er bare en nytelse i farger. Bildet er rett og slett fantastisk. (du må jo gi det et navn, når du har skapt et mesterverk så fortjener det noe annet enn IMG_6972a. Munch ville snudd seg i graven. Tusen hjertlig takk. Ang navnet så er det grunnet at jeg hentet bare ut det enkeltbilde fra minnekortet, hadde det ikke vært for det hadde det nok fått det mer spennende navnet "August14_134, noe som er mye mer klingende... Neida, men jeg er virkelig ikke god på titler til bilder, men må prøve å skjerpe meg der... Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 15. august 2013 Forfatter Del Skrevet 15. august 2013 (endret) Onsdag 14. august "Landskap i svart og grått". Går fra en fargeklatt til en mer grå smørje. Edit: Damn, så var det dette utstyret da... 7D + Canon 24-105mm f/4 L IMG_7219a by awesnes, on Flickr Endret 15. august 2013 av awesnes 1 Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Det ble et lite antiklimaks etter det fyrverkeriet du leverte sist. Interessante lag med fjell og greit lys. Litt stilig at en kan skimte siluhetten av noen hus i det mørke helt nærmest, en må gjette hva det er uten å helt vite. Enkelt å greit, men bildet sier meg ikke noe. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 16. august 2013 Forfatter Del Skrevet 16. august 2013 Det ble et lite antiklimaks etter det fyrverkeriet du leverte sist. Interessante lag med fjell og greit lys. Litt stilig at en kan skimte siluhetten av noen hus i det mørke helt nærmest, en må gjette hva det er uten å helt vite. Enkelt å greit, men bildet sier meg ikke noe. Takk for kommentar, bra du er ærlig. Var i tvil om jeg skulle poste det, men så var det noe med de forskjellige tonene av grå som tiltalte meg litt, så da ble det med gitt. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 16. august 2013 Forfatter Del Skrevet 16. august 2013 (endret) Torsdag 15. august Hver kveld kommer en sjonglør og stiller seg opp på stranden like utenfor hotellet. Og i og med at jeg tok med stativet måtte jeg prøve meg på noen "lang lukkertid av sjonglør som sjonglerer med tente fakler" Utstyr; 7D + Canon 24-105mm f/4 L IMG_7379b by awesnes, on Flickr Lagde en kjapp og gæli' versjon som er helt svart for å teste, men den synes jeg ble litt lite livat. Men slenger den med i en spoiler. IMG_7379a by awesnes, on Flickr Endret 18. august 2013 av awesnes Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 16. august 2013 Forfatter Del Skrevet 16. august 2013 (endret) Det ble et lite antiklimaks etter det fyrverkeriet du leverte sist...Jeg skal gi deg fyrverkeri!! Fredag 16. august. I går rett etter midnatt begynte det å buldre i det fjerne, til å begynne med tenkte jeg ikke noe over det, men da jeg tittet ut av vinduet så jeg at de skjøt opp et storslagent fyrverkeri tvers over bukta. Hadde ikke fri sikt fra balkongen, så jeg måtte hive på meg noe klær og finne stativet og løpe ut på stranden. Heldigvis holdt de på lenge nok til at jeg fikk takk noen bilder av det. Anledningen for fyrverkeriet er etter hva jeg kan skjønne feiringen av Jomfru Marias himmelfartsdag som er en nasjonal helligdag i Spania. Kanskje litt lite variasjon fra det forrige bildet, men det må være lov å synde i sommersol. Dette er faktisk "the grand finale" Utstyr; Canon 7D + Canon 100-400mm L. Bildet er tatt på ca 15 km avstand, minimalt med crop. IMG_7444 by awesnes, on Flickr Endret 18. august 2013 av awesnes Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Herlig. Ser for meg det der med å "...hive på meg noe klær og finne stativet og løpe ut på stranden...". Når slike motiv dukker opp så må man bare kjøre på. Flott fanget. Lenke til kommentar
AnnetteM Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Fantastiske bilder de to siste Nyt Syden Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Veldig flott lys og fine farger. Ja der har vi fyrverkeri! :-) Herlig :-) Flott timet og veldig bra utført. Kjempeflott. Når du lager flotte bilder så får du et kresent publikum som vil ha mer ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå