Gå til innhold

Augustfest 2013 - awesnes - Variasjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herlig. Ser for meg det der med å "...hive på meg noe klær og finne stativet og løpe ut på stranden...". Når slike motiv dukker opp så må man bare kjøre på. Flott fanget.

Hehe, måtte jo løpe, det hadde jo holdt på en god stund alt før jeg oppfattet hva om skjedde. Dessuten prøvde jeg først å ta bilde fra hotellet, men noen elendige palmer stod i veien..

 

 

Fantastiske bilder de to siste Nyt Syden

Takk for det, nyter den nest siste kvelden/natten før jeg vender snuten og resten av anatomien hjemover igjen.

 

 

Veldig flott lys og fine farger. Ja der har vi fyrverkeri! :-) Herlig :-) Flott timet og veldig bra utført. Kjempeflott. Når du lager flotte bilder så får du et kresent publikum som vil ha mer ;-)

Takk for det.

 

 

Lekkert ja.. Spanjoler kan det med Fiestas!

Var ikke mye som minnet om finanskrise i det fyrverkeriet for å si det sånn...

 

 

Her var det mye fargesprakende og flott.....

Takk for det Randi!
Lenke til kommentar

Lørdag 17. august.

Var en tur i gamlebyen i Alcudia på lørdag, og det ble et og annet bilde.
Det stod mellom to bilder, falt til slutt på dette. (legg forresten merke til den fjonge tittelen på bildet....)
Legger konkurrenten i spoiler, det ble forkastet da jeg har hatt et lignende bilde før i festen....)

 

7D + Sigma 10-20mm f/4-5.6

 

Vurderte å klone bort (jeg gjorde det forsåvidt også den ventilen og kompisen oppe til venstre,) men da ble det litt tomt oppi hjørnet der, så da fikk de stå)
9542547168_6238cb93d3_c.jpg
19A - 21A - 21 by awesnes, on Flickr

9542550204_360fd39926_c.jpg
IMG_7707 by awesnes, on Flickr

 

Endret av awesnes
Lenke til kommentar

Her kom det enda mer fargerikt ja - lyser bra opp de dørene...

 

Kult. Vanvittig tett de tre dørene står og kjekk fargepalett. smile.png

Takk for det, variasjoner over grønt kan man vel kalle det.

 

 

Godt valg å la ventilen stå. Liker spoiler bildet også, uttrykket til hun som sitter gjør det hele mer dramatisk.

 

Synes IMG_7707 var meget flott. smile.png

Takk for det,.
Lenke til kommentar

Søndag 18. august

Et bilde som kostet mye svette, bittelitt blod men dog ingen tårer...
Å gå på "fjelltur" i nesten 30 grader er relativt slitsomt, heldigvis var det bare seks kilometer og 250 høydemeter opp til toppen. Var en tur på en liten fjelltopp i nærheten av Alcudia på lørdag ettermiddag/kveld, Puig sant Marti. Et yndet startsted for paragliding.

Bildet er tatt etter at solen gikk ned bak fjellene.
Bildet er satt sammen av 10 høykantbilder. Måtte fikse på noen skjøter her og der. Bør sees i stor versjon for litt detaljer (bare klikk på bildet). Gamlebyen (selve Alcudia) ligger helt til venstre i bildet)

9551191616_5541186792_c.jpg
Panorama_Alcudia by awesnes, on Flickr

Lenke til kommentar

Begge bildene du leverte 17. august var fargerike og flotte på sin måte.

Dørene var fargerike og morsom komposisjon. Herlig innslag i hverdagskultur. Slikt har vi alt for lite av i norge. Skikkelige fargklatter.

Jenta som beveger seg nedover smuget er jo utrolig flott. Her føler jeg at jeg følger en viktig person og det er omgivelsene som beveger seg og glir forbi. Lyset og fargene, teksturer og komposisjon er bare helt riktig. Utrolig flott.

 

Panoramabildet ble fint. Teknikken sitter og jeg ser ikke noen skjøter eller kanter. Fin utsikt. Bra komponert. Massevis med detaljer.

Lenke til kommentar

3 august, selvportrett x 33 er fabelaktig!

Takk for det

 

18. ble et flott panorama - mye slit med slikt ja...

Takk for det. PS pleier å være flink, men hender det blir en og annen skjøt. Men litt jobbing med kloneverktøyet så pleier det å bli visket ut. Ser en skjøt jeg ikke så på den lille pcen.

 

Begge bildene du leverte 17. august var fargerike og flotte på sin måte.

Dørene var fargerike og morsom komposisjon. Herlig innslag i hverdagskultur. Slikt har vi alt for lite av i norge. Skikkelige fargklatter.

Jenta som beveger seg nedover smuget er jo utrolig flott. Her føler jeg at jeg følger en viktig person og det er omgivelsene som beveger seg og glir forbi. Lyset og fargene, teksturer og komposisjon er bare helt riktig. Utrolig flott.

 

Panoramabildet ble fint. Teknikken sitter og jeg ser ikke noen skjøter eller kanter. Fin utsikt. Bra komponert. Massevis med detaljer.

Takk for det Substitute.

Lenke til kommentar

Veldig mye gode bilder du har levert i det siste.

Sjongløren var morsomt fanget, det samme var dørene. Men jeg falt pladask for den lille jenta på tur.

 

Jeg kan forestille meg den lette og nysgjerrige ruslingen bortover gaten. En liten ekspedisjon for et lite vesen som gjør store øyne over de inntrykk hun fanger opp. Flott lys og fine farger. Komposisjonen var perfekt, og det fungerer meget bra at jeg faktisk må se litt opp mot cap'en

 

Panoramaet var også flott, med fint lys i horisonten.

Den parasollen minner meg om en sopp, og jeg får nesten lyst til å ta frem macro objektivet for å ta bilde av bildet :) Fint lys også her.

 

Gleder meg (selvsagt) til mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...