JorunT Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Nydelig satt sammen bladstudie med høstfarger. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Og da fikk vi en fin og grei naturfagtime. Me like Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Meget flott bladbilde. Kunne sikkert brukes av naturfagene i skolen. Lenke til kommentar
polljen Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Ett virkelig flott macrobilde, der bladenes struktur kommer frem på en fantastisk måte. Det som også pirrer min nysgjerrighet er bakgrunnen. Med den "motsatte" fargekombinasjonen sett i forhold til bladene, gir den bildet en ekstra dimensjon. Er det litt hjelp av etterbehandling der eller? Uansett så er det et bilde etter mitt hjerte. Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 25. august 2013 Forfatter Del Skrevet 25. august 2013 (endret) Bakgrunnen er en gradient ispedd et tynt skylag for å få den balansen du la merke til. Takk for alle øvrige kommentarer, folkens. Det er inspirerende. Endret 25. august 2013 av Mr. Sanders Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 25. august 2013 Forfatter Del Skrevet 25. august 2013 Dag 25: Fra det fargerike til det mer studerende B&W Annet: Benyttet stort speil og lagt inn ett lite element som bryter "illusjonen" om kun speilbilde. Puzzle by Loevhagen, on Flickr 1 Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Flotte linjer og komposisjon. Tror du har truffet det gyldne snittet bra her. Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 26. august 2013 Forfatter Del Skrevet 26. august 2013 Dag 26: Typisk syssel i pent vær Annet: Aner ikke hvor mange bilder jeg tok for å få til et bilde der en del av boblene var samlet og der de fleste var i fokus. Med litt vind så ble dette ganske vanskelig. Prinsessa i huset tror jeg var på grensen til å være like lei såpebobler som meg når denne shooten var ferdig. Det blir en stund til jeg prøver såpebobler igjen. Buoyant by Loevhagen, on Flickr 1 Lenke til kommentar
polljen Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Flotte farger i boblene, med en perfekt bakgrunn. Lenke til kommentar
Thebon Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Sort hvitt bildet var pent, fine gråtoner og god koposisjon, Såpeboblene var kjempefine og fargerike mot den himmelen,godt komponert her også Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 26.Et luftig, lett og fint bilde - vakre farger. Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 27. august 2013 Forfatter Del Skrevet 27. august 2013 (endret) 1000 takk. Kun fem dager igjen av denne festen - så da er det bare å surfe inn i mål. Dag 27: Tok en haug med bilder av ulike motiv og en del utenom strand, men jeg havnet da på dette allikevel. Kanskje jeg bør kjøpe meg surfebrett. Sunset Surfers by Loevhagen, on Flickr Endret 27. august 2013 av Mr. Sanders Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Wow, utrolige farger, fin sving i sanden i forgrunnen, og de to surferne passet jo perfekt. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Begge de to siste bildene faller i smak hos meg. Boblene flott plassert i skyen, og meget pen komposisjon. Fargene er flotte i surfebildet. Flott tredeling og surferne plassert rundt det gyldne snitt. Fin bue i sanden som leder blikket mot motivet. Flott. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Ja, dette var flott....fin komposisjon, og lagene i høyden går godt sammen - naturen er samstemt. Lenke til kommentar
ringperm Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Fantastisk som alltid. Fantastiske farger og komposisjon. Tror ikke du har produsert ett eneste middelmådig bilde i denne festen, kun listetopper. Og det er jo også helt fantastisk. Og nei du skal ikke kjøpe surfebrett, du skal holde deg til fotografering. Faktisk så hadde jeg også sett at du konverterte til Nikon, men jeg skal ikke være frekk Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 (endret) Fantastisk flotte bilder du tar. Det er en sånn "wow"-tråd. Veldig bra, en tråd å gå tilbake til. Garantert. -- Har sett gjennom hele tråden nå, du er jaggu meg flink til dette. Kreativ og.. jeg finner ikke ord. Endret 28. august 2013 av pybalto Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Kul refleksjon og nok et flott surfe bilde. Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Pent strandbilde igjen dag 21. Dag 22 viser du at du er en mester i komposisjon. Å se sånt ut fra noe muligens så enkelt er noe jeg ønsker å kunne. Det krever kanskje et noe mer kreativt sinn enn mitt Bildet av bladene burde vært omslaget til en bok. 25: Hvordan kommer du på sånne ting? Veldig bra. 26: -"- 27: Veldig pent med buen i sanden og delingen av sand, vann, himmel, sjø, himmel. Samt plasseringen av surferne. Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 28. august 2013 Forfatter Del Skrevet 28. august 2013 Så kjekt at bildene faller i smak - og takk for hyggelige ord alle sammen. Dag 28: Augustfesten nærmer seg slutten Annet: For denne karen er festen over for lenge siden Expired by Loevhagen, on Flickr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå