Mr. Sanders Skrevet 20. august 2013 Forfatter Del Skrevet 20. august 2013 Takk for kommentarene. Har prøvd å lage en mer IKEA-vennlig variant i S/H i spoiler. Surfer Girls & Bad Weather by Loevhagen, on Flickr Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 20. august 2013 Forfatter Del Skrevet 20. august 2013 Dag 21: Sånn - da er man ferdig med strandliv for en stund. Annet: Tang i sand er kult. Boat by Loevhagen, on Flickr 1 Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 (endret) Dag 21: Sånn - da er man ferdig med strandliv for en stund. Annet: Tang i sand er kult. Boat by Loevhagen, on Flickr Nydelig etterbehandling. Elsker fargene. Tang i sand er bedre enn sand i tanga. Endret 21. august 2013 av CardinalGuzman Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Dag 20 er bare nydelig! Fantastiske farger, komposisjon og atmosfär. Den ekstreme etterbehandlingen passer godt til dette motivet. Spoiler: "Behind the scenes" av tårnbildet ble også lekkert. Du er virkeligen kreativ. Fin stemning, farger og skyer i dag 21. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Dag 20 var flott, men litt i overkant heftig for meg, men dag 21 var nydelig; uten tangen i forgrunnen ville det jo ikke vært det samme. Lenke til kommentar
ringperm Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Fascinerende mye bra som vanlig, og det minner meg på at jeg er altfor sjelden på jærstrendene. Shame on me, som de sier på Tasta Alt har egentlig blitt sagt av bedre fotografer enn meg, så jeg må bare henvise til superlativ ordboken. Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 21. august 2013 Forfatter Del Skrevet 21. august 2013 (endret) Dag 22: Rege kirke i regn Annet: Ville bare leke med et bilde og se hvor det bar hen - og her stoppa det. Spotlight by Loevhagen, on Flickr Endret 21. august 2013 av Mr. Sanders 1 Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Øh. Du er litt inn i fremtiden nå. Vi er på dag 21 fortsatt. Jeg synes bildet var stilig. Fint komponert og fin balanse mellom dramatikk i toppen og ro i bunn. Veldig fint. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Likte det der su stoppa Fin komposisjon. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Ikke noe dårlig sted å stoppe, veldig dramatisk lys, men fin ro over bildet allikevel. Lenke til kommentar
Akre Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Tøfft.. og fin skummel stemning! Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 22. august 2013 Forfatter Del Skrevet 22. august 2013 Dag 23: Tilbake til det glade og røde Annet: Samme stranda (Hellestø), men fokus på øya med fyrtårnet. Horizon by Loevhagen, on Flickr Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Du verden, det er jo nesten nifst med slik flammende kvelds-himmel...det varer ofte ikke så lenge før den er borte har jeg merket...(har visst noe med at solen går ned å gjøre, he,he...) Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Bildet er helt topp det isolert sett, men det blir ikke så imponerenede når tema blir gjentatt. Det er litt for likt bildet vi har sett før. Du har jo vist oss en veldig kreativ evne, så du skaper forventninger, men jeg vet at det ikke er så lett å finne opp kruttet hver gang. (spesielt ikke når en er sliten etter en lang arbeidsdag.) Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 22. august 2013 Forfatter Del Skrevet 22. august 2013 Himmelen kan være ganske rød helt naturlig. I spoiler er et bilde tatt i kveld på nabostranda (Vigdelstranda) (testbilde for å stille inn kameratet). Og det bildet i spoiler er IKKE etterbehandlet. Kun konvertert fra RAW-fila. Farget ND-filter er IKKE brukt heller. Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 22. august 2013 Forfatter Del Skrevet 22. august 2013 He, he. Det skal noe til å ta 30 ulike motiver og i ulike genrer. Det blir for stress, så jeg lar som du sier dagsformen bestemme hvor mye jeg legger i det. Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 23. august 2013 Forfatter Del Skrevet 23. august 2013 (endret) OK. Har da testet ut nye motiv og "teknikker" i kveld. Det jeg kan si er at den ene delen er i dagslys og den andre i stummende mørke. I mørket er den ene delen malt med lys og den andre kun med lys fra stummende mørke. Konklusjon før jeg har sett på bildene i detalj (les; Mac) er at vann må være det beste fargemetnings- og skarphetsfilteret som finnes som hardware. Vann anbefales. Endret 23. august 2013 av Mr. Sanders Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 24. august 2013 Forfatter Del Skrevet 24. august 2013 Dag 24: Høsten er her - enten man liker det eller ikke Annet: På 700-800 moh. så er timingen nå perfekt til å se høsten starte og utvikle seg. Som man kan se av bladene så starter den høstlige fargen i én og én celle i bladet. Fascinerende, enkelt og ikke så rent lite magisk. Bildet er av ulike blader fra det samme treet. Flere trær ser grønne ut på avstand med en og annen gul grein. Studerer man treet nært, så er magien avslørt. 3 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Det ble nydelig høstblader....fant ett i dag jeg også, som jeg brukte, men spanderte ikke så mye tid på det, så det ble heller tamt.... Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 24. august 2013 Forfatter Del Skrevet 24. august 2013 Høsten kan være en flott fotoårsted, men den er kort. Jeg lar meg fascinere nesten hver gang hvor detaljert naturen er når man kommer nær nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå