Mr. Sanders Skrevet 15. august 2013 Forfatter Del Skrevet 15. august 2013 (endret) Dag 16: Inspirert av "Slik er musikkbransjens pengerevolusjon" Annet: Mikrofonstativet er kronestykker og grillspyd, og mikrofonene er rosiner. Noen spiller på en øse - mens artisten her spiller på en barneskje. Håret til vokalisten skulle vel være noe i retning av punk. De bredhoftede kordamene bak vet jeg ikke så mye om. Veggie Records by Loevhagen, on Flickr Endret 15. august 2013 av Mr. Sanders 3 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 (endret) Kordamene får meg til å tenke på en del fyldige mørke damer fra USA,som vi har sett i mangt et orkester. Og som synger gudommelig til tider Endret 16. august 2013 av tomsi42 Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Dag 16: Inspirert av "Slik er musikkbransjens pengerevolusjon" Annet: Mikrofonstativet er kronestykker og grillspyd, og mikrofonene er rosiner. Noen spiller på en øse - mens artisten her spiller på en barneskje. Håret til vokalisten skulle vel være noe i retning av punk. De bredhoftede kordamene bak vet jeg ikke så mye om. Veggie Records by Loevhagen, on Flickr Hehe, nydelig tolkning. Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 LIker godt de fleste bildene du har lagt ut her. Veldig bra at du forteller fremgangsmåten. Takker og bukker for det. Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Bildene du viser frem er så kreative og flotte at jeg begynner å lure på om det er magi i bildet Utrolig bra. Artig å prøve noe lignende en gang, men det var det å få det til å se ut som du får det til.. Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 16. august 2013 Forfatter Del Skrevet 16. august 2013 Det er lite magi egentlig. Det er bare å teste ut. Vedlagt er Veggie Records - Take 2, men jeg valgte Take 1 som bilde for 16.8. Veggie Records - Take 2 of 2 by Loevhagen, on Flickr 1 Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 16: Den var flott laga. Fine detaljer som alltid. Herlig komposisjon. Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 17. august 2013 Forfatter Del Skrevet 17. august 2013 (endret) Dag 17: Inspirert av "Kan ta knekken på strømnettet" Annet: Denne var litt verre å knekke. Ikke på grunn av toget, fordi ungenes lekerom er således et eldorado og det var (selvsagt) et Briotogsett der som ligner mye på bildet benyttet i artikkelen. Det som var litt bryderi i starten var at jeg ville toget ikke skulle kjøre innendørs denne gangen, men være i sitt "rette element"; natur, himmel og vegetasjon - samtidig så essensen med strøm skulle få plass i motivet. Etter å ha fundert litt på det, så var løsningen relativt grei. Et hagebord med sort glassplate, og refleksjonen fra hagen og en strømmast i et hjørne av hagen. Så da var det bare å flytte bordet ditt refleksjonen fikk med seg alle elementene. For å få refleksjonen "renest" mulig så tømte jeg et par liter vann slik at flata ble smooth. Jeg ville at toget skulle være i bevegelse, men det å fjernstyre toget samtidig med å ta et bilde - vel - det er utopi, så da måtte man finne en alternativ løsning. De øvrige bildene i denne tråden har egentlig vært tatt på "noen minutter" og således taknemlige å avfotografere. Dagens er det som tok mest tid (ca. 30 minutter) å sette opp og finne rett vinkel. Power Train by Loevhagen, on Flickr Endret 17. august 2013 av Mr. Sanders 2 Lenke til kommentar
polljen Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Nok et blinkskudd, og om dagens bidrag sier jeg bare "stilig"! Lenke til kommentar
Akre Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 wow.. her er dyktig folk ja Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 16 var riktig morsom..... Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Dag 16, ikke annet å si enn Toppers! Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 18. august 2013 Forfatter Del Skrevet 18. august 2013 (endret) Dag 18: Stillestående liv ved Solastranden Annet: Synes slik teknikk visualiserer "stille liv" på en god måte, men har aldri tatt langtidseksponering med ND-filter før. Kjøpte et slikt filter i sommer, men aldri brukte det - så nå var det på tide å forsøke. Og, en sjelden gang så var tripoden (noe billig gammelt Elkjøpræl kjøpt for ørten år siden) tatt i bruk. Normalt så liker jeg friheten kun håndholdt kamera gir og synes bruk av tripod tar fra meg den friheten. Men denne gangen måtte jeg benytte tripod. Fokuserte på at linjene fra fjellet skulle lede ut i horisonten. Solastranden er taknemlig slik, fordi mange av steinene der har tydelige linjer. 30 Seconds of Infinity by Loevhagen, on Flickr Endret 18. august 2013 av Mr. Sanders Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Harmonisk bilde - men stillheten kontrasteres vel av lyden av vann her? Veldig visuelt. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Er dårlig på ord og finner ikke på noe kreativt å si som matcher dine bilder, så jeg sier bare: Fantastiske bilder! Alle er gode på sin måte og utrolig varierte i stilen. Imponerende. Lenke til kommentar
Geir D Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Jeg må slutte meg til HelenaN, og bare si at jeg blir litt "speechless in pure awe" over hvor godt du gjør din egen utfordring. Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Hehe, dag 17. Jeg tar av meg hatten! Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 18. august 2013 Forfatter Del Skrevet 18. august 2013 1000 takk for hyggelige kommentarer. Kan ikke huske sist jeg har tatt så mange bilder - så det er en utfordring i seg selv. Dag 19: Inspirert av helliigdagen; kirketårnet på Rege kirke, Rogaland Annet: Skulle i familieselskap tidlig ettermiddag så tiden var knapp, så da var det å fly rundt den moderne kirka med stramme linjer for å finne noe "stramt og stille" - så da ble det klokketårnet. Arkitektur med stramme linjer kan være en utfordring i seg selv. Ikke verdens mest spennende motiv, men det får holde. "Pendelen" nederst i bildet er en grei liten balanse. Pendulum by Loevhagen, on Flickr 1 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Flott vinkling på det tårnet...(men hvordan kan du ha kommet til Dag 19 ? Når vi har 18.august i dag?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå