Gå til innhold

Augustfest 2013 - Mr. Sanders - "Still Life"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Først: Synes det var trist at det du fryktet skulle vise seg å stemme. Det at du velger å gjøre en "tribute"-versjon av motivet du valgte for å gjenspeile den tragiske hendelsen har jeg nesten ikke ord for å beskrive hvor imponerende det er.

Det siste bildet gjør du også mesterlig. Noe sånt ligger langt fram for meg, men inspirasjon - ja det gir du meg akkurat nuh! Dette gjelder nær sagt alle dine bilder. Enkelte forumbrukere leverer en gjennomgående kvalitet som jeg bruker til inspirasjon. Noe tar tid å legge seg til og vil vises først om en god stund, andre ting har jeg allerede begynt å ta i bruk med mer eller mindre hell.

Lenke til kommentar

Først vil jeg bare kondolere

Selv om du ikke er i slekt med vedkommende, og kanskje ikke var i den nærmeste omgangskrets heller, så kan man oppleve sorg over en tapt venn allikevel.

For å gjenta meg selv, så synes jeg bildene dine om temaet er en verdig tolkning av hendelsen.

Når det er sagt, så er du fremdeles irriterende flink til å produsere bilder av høy klasse :)

Jeg sliter med å finne en favoritt, men som en leser av tråden så er jo det et luksusproblem.

Lenke til kommentar

Takker for hyggelige ord. :) Blir ydmyk av sånn.

Dag 11: Olje i vann

Annet: Innen genren kommer man ikke utenom olje i vann. Satte opp en rød bolle med lys under og dryppet noen oljedråper i bollen. Så var det å snuse rundt med makrolinsa handholdt for å se om det var noe på overflaten som egner seg som abstrakt form. Her er to (en i spoiler).

9490186912_db4579ac33_b.jpg

Oil in Water by Loevhagen, on Flickr

9487383759_6ff8823066_b.jpg

Oil in Water by Loevhagen, on Flickr

Endret av Mr. Sanders
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Absolutt et spennende prosjekt. Jeg har aldri prøvd det der. Spennende lys og fine farger. Fin fokus og fin bokeh. Tøff kontrast mellom den lille dråpen og den store. Den lille hadde sikkert akkurat passet inn i den lyse åpningen nederst til høyre. Jeg får litt sånn alien romskip, verdensrom følelse her.

Gleder meg til å få se flere av de geniale lekebildene dine.

Lenke til kommentar

Kondolerer! Miste selv en god venn for noen år siden og savner henne fortsatt. Tribute-bildet er veldig pent og rörende.

Dag 8 er nydelig. Fin stemning, farger og linjer.

Liker også Dag 9. Herlig minimalistisk komposisjon og det orange gresset gir en intressant effekt.

Lenke til kommentar

Det er jo bare så genialt! Lekebildene er tilbake :-)

Herlig ballongbildet. Fin (er det retorikk det heter?"). Flott komponert. Veldig flott skygge.Stilig.

Dag 13. Også stilig. Det har ikke like mye detaljer som du vanligvis pleier å ha. Men herlig story og flott komponert.

Bildene er en fryd for øyet og helt herlige. Keep em coming. Jeg har en viss forventning når jeg åpner tråden din.

Lenke til kommentar

Hyggelig. Takk. :) Må variere litt så det ikke blir kjedelig med samme detaljrikdom.

Dag 14: Dette gårdshuset praktisk talt gliste mot meg i dag på en liten fotorunde og sa "Hei du med kamera. Ta bilde av meg da". Og siden det er ett av de gladeste husene jeg har sett på en stund, med glade øyne og skrattende munn - ja, da måtte jeg etterkomme det ønsket. :)

9509697631_3388958851_b.jpg

Happy Farm House by Loevhagen, on Flickr

Endret av Mr. Sanders
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...