Ragnar115 Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Reddet Norge fra hvem? Harmløse ungdommer? Norge bør heller bli reddet fra sånne som ham. Er man ikke enig med en politisk regjering eller parti, så bruker man stemmeseddelen på valgdagen for å holde dem vekk fra makten istedenfor å meie ned deres next generation med et maskingevær. Trur du missforstod kva eg meinte. ABB meiner at han reddet Norge, ikkje eg. AP støtter innvandring, han gjør ikkje. Lenke til kommentar
Meridies Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 (endret) Så hvilket parti skal du da stemme tror du? Dersom det er AP, Høyre, SV, Venstre, KrF, FRP eller SP er du altså for at denne mannen skal få utdannelse mens han soner fengselstraffen sin. Får vel vente å se til den tid kommer. Har tross alt to år på meg. Da skal jeg virkelig sette meg inn i hva partiene står for. Hva jeg tror jeg kommer til å stemme, er irrelevant. Men uansett hva jeg kommer til å stemme, så vil nok andre punkter veie mer enn dette. Vi bor tross alt i Norge der alle, til og med Breivik har like rettigheter. Uansett hva jeg synes om det så kan jeg ikke gjøre noe med det, uansett hvor mye jeg ønsker jeg kunne. Dessverre. Noen ganger må man bare akseptere ting slik de er... Endret 1. august 2013 av Bassa. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Ikke hvis du ikke virkelig angrer på dine synder. Det holder ikke bare å si det, man må også mene det, og ABB angrer ikke noe som helst av det han har gjort. Det er riktig, ABB angrer ikke på handlingene sine, men dersom han hadde gjort det og henvendt seg til Gud ville han blitt tilgitt.Selvsagt må man mene det, Gud lar seg ikke lure. Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Det er riktig, ABB angrer ikke på handlingene sine, men dersom han hadde gjort det og henvendt seg til Gud ville han blitt tilgitt. Selvsagt må man mene det, Gud lar seg ikke lure. Dette kjem til å høres snålt ut, men korleis kan man faktisk angre på ein handling å faktisk mene det, korleis kan man være sikker på at man faktisk mener at man angrer? Fra eit fovirret og "messed up" individ Lenke til kommentar
*F* Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Dette kjem til å høres snålt ut, men korleis kan man faktisk angre på ein handling å faktisk mene det, korleis kan man være sikker på at man faktisk mener at man angrer? Fra eit fovirret og "messed up" individ Tja, om man angrer burde man jo vite dette ganske godt selv. Man kan f.eks ettertid se saken fra andre synsvinkler og dermed vurdere at det ikke var hensiktsmessig å utføre aktuell handling Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Tja, om man angrer burde man jo vite dette ganske godt selv. Man kan f.eks ettertid se saken fra andre synsvinkler og dermed vurdere at det ikke var hensiktsmessig å utføre aktuell handling Hatt problemer med å skjønne korleis eg tenker og kva eg egentlig føler siden eg ble født Ikkje det at eg ikkje kan se at ein ting er galt, og at det er uaktuelt å gjøre det, men vet egentlig ikkje om eg angret at eg gjor det :/ Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 ABB angrer ikke noe som helst av det han har gjort. Hvordan mener du at du kan vite dette ? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Hvordan mener du at du kan vite dette ? Det har han sagt selv. 2 Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Det har han Han meiner også selv at han gjor Norge ein teneste, noe eg sikkert har sagt 300 ganger iløpet av denne diskusjonen. http://www.sb.no/nyheter/ville-aller-helst-slatt-til-i-tonsberg-1.7186296 (Forklaring av hvorfor han gjorde det + hans statement der man kan lese at han sa at han ikkje angret og diverse) Lenke til kommentar
ronaldinho97 Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 han har blitt straffet for det ulovlige han gjorde , derfor er det nærmest umulig å ta han fra rettighetene som han har. Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Får vel vente å se til den tid kommer. Har tross alt to år på meg. Da skal jeg virkelig sette meg inn i hva partiene står for. Hva jeg tror jeg kommer til å stemme, er irrelevant. Men uansett hva jeg kommer til å stemme, så vil nok andre punkter veie mer enn dette. Vi bor tross alt i Norge der alle, til og med Breivik har like rettigheter. Uansett hva jeg synes om det så kan jeg ikke gjøre noe med det, uansett hvor mye jeg ønsker jeg kunne. Dessverre. Noen ganger må man bare akseptere ting slik de er... Og der feilet demokratiets virkemåte helt og holdent. Lenke til kommentar
Meridies Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Og der feilet demokratiets virkemåte helt og holdent. Så du mener jeg skal la være å stemme når den tid kommer? Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Diktatur er det vi bør ha Det er ikkje noe gale med styreformen, bare personen som er det Just look at Kina Lenke til kommentar
ronaldinho97 Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 (endret) Diktatur er det vi bør ha Det er ikkje noe gale med styreformen, bare personen som er det Just look at Kina kina er ikke et diktatur, kina er et strengt kommunistisk stat! Endret 2. august 2013 av ronaldinho97 Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 (endret) Hva er så farlig med å la han studere statsvitenskap. Breivik har bare godt av å ha utdannelse. Kanskje han til og med forstår hvor idiotisk handlingene hans var og moderer sitt syn. Endret 2. august 2013 av Camlon Lenke til kommentar
ronaldinho97 Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 uansett blir det ulovlig og bare ikke gi breivik disse rettighetene , mens alle andre innsatte får det. Det breivik gjorde var ulovlig og ikke gi breivik utdanning er ulovlig! 1 Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 kina er ikke et diktatur, kina er et strengt kommunistisk stat! Kina er ikke kommunistisk på noen måte. Om du vil kalle Kina et diktatur eller ikke er opp til deg. Men Kina har helt klart ikke demokrati. Lenke til kommentar
ronaldinho97 Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Kina er ikke kommunistisk på noen måte. Om du vil kalle Kina et diktatur eller ikke er opp til deg. Men Kina har helt klart ikke demokrati. hvem har sagt at kommunisme er demokrati , uansett er ikke kina et diktatur! Det burde man forstå det er ikke en person som styrer hele kina! Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 (endret) Hvorfor diskuterer dere hvorvidt Breivik angrer på det han gjorde? Det spiller virkelig ingen rolle... Og jeg ser ikke poenget for han å studere i fengsel, tviler på at jobbene står i kø for å ansette han, om han mot formodning noen gang skulle slippe ut av fengsel. Endret 2. august 2013 av Audun0505 Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 (endret) hvem har sagt at kommunisme er demokrati , Kina er uansett ikke kommunistisk. Det er hauger av private bedrifter og lønnene settes etter tilbud og etterspørsel. Det burde man forstå det er ikke en person som styrer hele kina! Det er riktig, ergo jeg sa det var opp til deg om du vil kalle Kina et diktatur eller ikke. Endret 2. august 2013 av Camlon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå