Gå til innhold

Barcelona-kamper på TV?

webbylix

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å se alle kampene må du ha både C More og Viasat sin sportspakke. Med C More får du alle liga- og cupkampene (40-50 kamper per sesong), mens med Viasat Sport osv. får du sett de fleste kampene deres i Champions League (6-13 kamper per sesong).

Du må i tillegg ha MAX og Viasat 4 som er gratiskanaler. MAX viser ligakampene til Barca en sjelden gang, mens noen av Champions League-kampene deres sendes på Viasat 4.

Hva fikk deg til å bli fotballfan egentlig? Og hvorfor akkurat Barca? :nei:

Endret av Madr1dista
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Takk for svar. Jeg ble i grunn ikke fan pga Barcelona. Var fan som barn, men nå har det blomstret opp igjen. :p Tenkte det kan bli interessant å følge med på Barcelona nå som de skaffet seg Neymar om bord. Om det kommer til å fungere...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Det er også mulig å kjøpe nett-TV for en litt billigere penge, så slipper du å anskaffe TV osv. CSports.no gir deg det samme som Cmore, bare med svenske kommentatorer. Også har du Viasat på Viaplay.no da.

Anbefaler deg absolutt å følge med på Premier League også, altså den engelske ligaen. Det er uten tvil den ligaen som gir mest fotball glede og som har flest lag på høyt nivå. Personlig er jeg Real Madrid fan, men betaler for TV2 sine sports kanaler for å se PL også. Etter ett par sesonger begynner jeg nesten å bli en Manchester City fan også :p

Endret av Sending!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...