Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Varm ac passat 2000 modell

Anbefalte innlegg

Har fylt opp ac men det kommer ikke kaldluft ut av dyser i bilen

de røra i motorummet er kaldt fra der den fylles opp og inn til torpedoveggen ca 10 cm der er det frosset men ikke videre ut,noen som har vært borti samme problem?

Endret av sierra93
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Komressor slår inn vifta begynner og gå men det blir bar kaldt fra påfylling og inn til koblingen på torpedoveggen ikke videre ut i røra.

Kjørte en selv test på clima nå ikke noe feilkoder etter jeg slettet de på værksted

og det er fylt på 706 gr gass og det er trykk der men røra blir ikke kalde,jeg

kan skru varme opp det funker så spjeldet virker

Lenke til kommentar

Jeg tok av radiator og tørker og begge rør både til kompressoer og opp til torpedo det sto på en bil som det virket på.

Men det tynne røret inni det så ligger det et filter er dette en slags trykkventil også?

Se bilder

20130802_154332_zpse11af233.jpg

20130802_154354_zps01d84bec.jpg

Lenke til kommentar

Errr, jeg håper du vakuumerte AC systemet før du fjærna den rørbiten hvis ikke er det ikke rart at systemet ditt ikke funker....

Top tip, lever kjerra til et verksted og få det gjort skikkelig. AC systemet kødder du ikke med :)

edit: Leste nå at du gjorde det på en bil som det "virket" på.

Endret av tmolberg
Lenke til kommentar

Alt ble først trykktesta med nitorgen så vakumert så olje og sporstoff så veske har kjøpt nytt stupefilter

nå og ny tørrefilter men den skruen på tørrefilteret sitter dønn fast om jeg skrur den av sp smuldrer

gjengene opp på slangen har bare testet dette på biler på huggern har ikke turt og begynne på den

spm er på bilen nå,håpet det var noen gode ideer her så jeg slapp og ødelegge det.

Har dynket med crc og wd40 nå i 5 dager for og løsne irr som sitter på gjenger,noen andre ideer for og få dette av?

Bilen dette virket på var en bil på huggern som jeg satte over ac komplet fra

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...