Manskow Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Blomst i vindu Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Nostalgisk miljø og vakker natur - kreativ komposisjon !Eneste lille ankepunkt er at vinduskarmen er kuttet i nedre venstre hjørne, men ellers er motiv og gjengivelse førsteklasses. Et praktfullt foto ! Mvh Nils Christian Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Et bilde som fanger! Nydelig lys, farger, momp og alt mulig, men etter å ha sett på det flere ganger så slår det meg at med den komposisjon og muligens rammebruk, så får det hele en 3D-effekt. Ikke til å bli mett av dette bildet ! Lenke til kommentar
Manskow Skrevet 31. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2013 Et bilde som fanger! Nydelig lys, farger, momp og alt mulig, men etter å ha sett på det flere ganger så slår det meg at med den komposisjon og muligens rammebruk, så får det hele en 3D-effekt. Ikke til å bli mett av dette bildet ! Tusen takk for svært hyggelig omtale. Ja, jeg var ganske fornøyd med det selv. Jeg tok en drøss bilder, det var ganske kraftig sollys der, så jeg var spent på om noen av dem ble bra. Jeg justerte litt på nivåer og farger, og synes jeg fikk frem litt gammel stemning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg