Gå til innhold

Kjøpt meg ny data - er den bra?

Anbefalte innlegg

Idag kjøpte jeg meg denne pc'en. http://www.expert.no/baerbarpc/hpm61254laptop/p/9166/

Jeg ville ha en brukbar data som tåler The Sims 3-spillene og samtidig funker bra til surfing osv. Jeg fikk beskjed om at denne ville tåle alt dette kjempe bra. Driver å laster ned Sims spillene mine nå, så får se om de lever opp til det Expert mannen fortalte meg. Vil gjerne høre hva dere tror om den? Jeg forstår meg ikke på alt det som står der...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den skal funke helt fint til den bruken du beskriver. Jeg kjøpte samme spec til dattera mi og den drar det meste av spill, dog ikke de nyeste og tyngste titlene helt flott.

Litt tregere enn en intel basert maskin ved normal bruk men mer enn bra nok for de aller fleste.

Om man vil ha mer futt så kan den alltids oppgraderes med en SSD(Solid State Disk) ved en seinere anledning.

Lenke til kommentar

Ojda, jeg så ikke prisen før nå. Maskinen jeg kjøpte til dattera mi var en Asus til 3400kr. Det er dog en god stund siden og det var selvfølgelig en nedsatt pris, men 6000kr var i kraftigste laget ja.

Men spesikasjonsmessig så er den som sagt helt grei.

Lenke til kommentar

Den burde ikke ha store problemer nei, men den kommer til å bli varm av spillingen, så sørg for god nok lufting.

Kanskje et kjempe dumt spm, men hva gjør jeg for å "lufte" maskinen best mulig? :p støtte noe under?

Lenke til kommentar

Kjøp en plate ala denne, http://www.elkjop.no/product/data/ovrige-dataprodukter/LTN200/logitech-underlag-til-barbar-pc-n200.

Man kan bruke en stor bok også men det blir fort varmt igjennom boka og da ubehagelig å ha på fanget så en plate som den over fungerer mye bedre, pluss at den har vifter som avhjelper med kjølingen.

Har selv noe lignende som jeg kjøpte på Elkjøp og det funker helt prima.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...